13 září 2013

Vodní z města....


Bez mučení přiznávám, že jedna
moje posedlost vystřídala druhou. Takže místo focení píchám špendlíky. Dokonce jsem kvůli tomu propásla i knihovnu!!!A tak pomalu ale jistě mě dochází fotky v archivu a tím i fantazie v článcích...Tedy pokud vás zrovna nechci neustále obtěžovat tím jakou kde mašli nebo jaký korpus jsem kde koupila. To taky baví jen chvilku. No asi bych se měla nad sebou zamyslet a trochu sladit zájmy. Chvilku tohle a zase chvilku tamto, protože jsem díky tomu že jsem se tak zažrala do toho patchworku jsem přestala i s pohybem a je to hned znát....a to už je fakt na zamyšlení. Doteď to šlo vcelku dobře a tak by asi bylo škoda to všechno zahodit. No naštěstí dochází materiál, kdy bude na další nevím, takže se zase trochu budu muset srovnat s tím čemu a jak dlouho věnovat pozornost....


Mám tu pár obrázků fontány před třebovským nádražím. Líbí se mi od začátku což se nedá říct o dalším artefaktu který tu stojí a to soše Jana Pernera..a
P.S. Samozřejmě že jsem byla ve městě jako vždy, pro mašle a korpusy....





Jak je vidět, udělat tady "bílou" vodu není žádný problém...





I tady je ve výsadbě Třezalka miskovitá...


Poupata a plody


17 komentářů:

  1. Dokonalé fotky, moc se povedly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fontána je pěkná a má prima nápad.

    OdpovědětVymazat
  3. Mašli aby tě našli, jo?

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Mašle, víc než jen jednu!....A raději už nějakých dvanáct let nehaju na schovávanou, protože by se mohlo stát že by mne nikdo už nehledal!!

    OdpovědětVymazat
  5. Na 3. fotce shora voda vytváří zvláštní siluety, jako kdyby tam stála labuť na jedné noze nebo dirigent v bílém fraku.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné,hlavně ta třetí od shora se povedla.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná fontánka a fotečky jak bysmet. Úžasné.

    OdpovědětVymazat
  8. Šouhlasím s tebou, že člověk může něčemu propadnout. Ty špendlené patchworky jsou krásné, ale zase té kreativity na delší období tam moc není. Snad jen se projevit ve skládání barev a způsobu vrstvení řad. Já už jsem udělala další koule a srdíčko, nyní s úrazem u toho může sedět, venku leje, nemrzí mě, že jsem doma. Ale napadlo mě, že by se dal i na rovnou polystyrénovou desku udělat špendlený obrázek. Tak to ještě někdy zkusím a možná nějakou artičokovou kytičku na špejli do květináče nekvetoucích kytek. Pak chci vyzkoušet pedigové pletení nebo decoupáge. Ale do peněz to leze. To je fakt.

    OdpovědětVymazat
  9. A ja jaj. Tak jsem se až nyní dostala k tomu odkazu, co máš u věnečku, nevím, proč jsem si ho předtím nmevšimla. To bych nemohla napsat takovou blbost, že se tam moc kreativity nedá projevit. No jo, začátečník. Na těch stránkách je opravdu skvost. Jejda tak beru zpět, všechny nesmysly, které jsem o tom v předešlém komentáři napsala.     

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Nic se neděje... Já jsem taky slintala nad tím co všechno se dá udělat! Ty zápichy jsou fajn, zkusila bych je z menších kouliček, ale teď bude prvořadý andílek. Dcera mi přiveze peníze za první dva nečekaně prodané výrobky tak hurá na to! Je to zas pro mamču ale toho andělíčka bych si na vánoce udělala i pro sebe. Stejně jak stromeček....decoupáge jsem dělala taky, moc jsem se vyřádila s window artem, dělala jsem si jak na okna ozdoby tak i pak závěsné prostorové, vyblbla jsem se s mandalama, jeden čas nebylo okno na kterém by nebyla a na chatu jsem si udělala lapač špatných snů Pletení jak z pedigu tak z papíru jsem nezkoušela ale láká mne to....

    OdpovědětVymazat
  11. [9]:Než zábrana pro nepřizpůsobivé(o kousek níž by se mohli ráchat do aleluja) je to spíš další prvek evokující vlny a vodu. Stačí se podívat na tvar....

    OdpovědětVymazat
  12. MarijaKes14/9/13 10:26

    [12]: Tvaru jsem si všimla, to je jasná vlna i barevně.

    OdpovědětVymazat
  13. [5]:Na páté vidím postav víc

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadá to jako postavy za sklem...

    OdpovědětVymazat
  15. Fontánky vypadají při troše fantazie jako postavy.

    OdpovědětVymazat
  16. Fontána je pěkná a hodně zajímavá, Vendy. Nic podobného jsem nikde ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....