14 září 2013

Bojuju sama se sebou....6

Čas letí jako splašený,
nechytím ho já a ani vy....
Slova z písničky Karla Gotta dokonale vystihují situaci. Než se stačí jeden vzpamatovat už je zase měsíc fuč. A s ním další rekapitulace mého (ne)snažení. Ano, ano, jsem lemra, přiznávám kašlu na dost věcí, navíc teď propadlá kouzlu ruční tvorby kašlu i na pohyb, zanedbávám procházky i smečku a o focení už vůbec nemluvím. Navíc s časem padání švestek a jablek nastává doba žemlovek, švestkových knedlíků, koláčů a štrúdlů. Navíc po odchodu syna se stále ještě učím vařit pro tři, sice u některých jídel už jsem to zvládla ale u těhle kazičů linie ještě tedy zrovna ne....a jako milovnice sladkého já prostě nemám silnou vůli tohle nedojídat či si nedávat ke kafi. Nicméně přes to přese všechno to pořád i když p-o-m-a-l-o-u-č-k-u jde dolů jak váhově tak centimetrově.

Rekapitulace 6. měsíce:14.8 Váha 83,7 - 84,7 14.9. 83,4-83,6 kg
HO 103 cm HO 102 cm
Pas 86 cm Pas 84 cm
Boky 106 cm Boky 105 cm

Takže mám do konce roku co dělat protože tu desítku dolů prostě musím dát!!!! Protože bych jinak byla hrozná lemra, zvlášť když se to tak dobře daří....a bez nějakých tvrdých opatření....

20 komentářů:

  1. Vendulko, palec nahoru! Zase úbytek. Sice menší, než jsi možná chtěla, ale je tam. Přes všechny koláče a štrúdly...

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k trpělivosti. Leze to trochu dolu a tak je spokojenost na místě.

    OdpovědětVymazat
  3. Přijde podzim a vyžene fotografy do přírody...

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji. To je super. Neboj, jak se začne barvit listí, mlhy válet nad hladinami, zase budeš brouzdat venku a tvořeníčko si necháš na večery. Já se jen obávám zimy. To mám pohybu méně, takové jen vykročení za humna s foťákem hubnutí nepomůže. Já mám oblečení letní o číslo-dvě menší a zimní o číslo-dvě  větší a tak nějak s tím už léta vystačím.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]:Šlo by to líp kdybych se nezbláznila do artyčokování a místo toho se hejbala a chodila na procházky. I když teď bylo tak hnusně že se moc nedalo, ale stejně, na vině jsem já!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Musím, ta desítka musí padnout!

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:Tak já doufám že se mi podaří příští týden konečně už zase vyrazit na chatu a pokud počas dovolí jet do Prahy brouzdat s foťákem....

    OdpovědětVymazat
  8. také bojuji, snad se přes zimu zadaří a proto ti přeji hodně úspěchů a pevnou vůli

    OdpovědětVymazat
  9. [9]:Díky, no byla by to ostud a škoda to na to okrouhlé čísílko nedotáhnout...

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: tak to si říkám taky, snad se zadaří a mně taky

    OdpovědětVymazat
  11. Ono to nejde pořád lehce. Držím ti palce. Já si také dala předsevzetí, že budu mít 55 kg, měla jsem včera 56 kg, ale  zase se začínám rozežírat. Musím se krotit.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]:Tak to já si nedala žádný pevný cíl ani pevný datum, prostě půjde to půjde, nepůjde to nepůjde, ale teď si říkám že ta desítka by do konce roku měla být reálná. Musím zase zpřísnit rozvolněný letní režim a měla bych to dát....

    OdpovědětVymazat
  13. JAk vidíš, já ve své rubrice dokaž (si) to nějak nemám co psát. Což neznamená, že to nechci, ale jsem lenoch. Chybí mi tehdejší motivace z před 2 let, kdy to díky té motivaci šlo samo. Jak pohyb, každodenní, tak váha dolů. Já to vím, že to prostě jinak nejde než nejsít blbosti + denně se hýbat + mít radost ze života.....jde mi jen to poslední

    OdpovědětVymazat
  14. Koukam sem nejen pozadu ale primo proti proudu, ja chci do konce roku naopak aspon 4 pribrat, zas du na novej zapas....

    OdpovědětVymazat
  15. [17]:Tak to bych chtěla někdy zažít. Ne zápas ale to že bych MUSELA přibrat. Jej to by bylo nádhera....ale je pravdou že se flákám a neodbejvám. Spíš jen jsem se naučila snížit příjem energie a zvýšit (občas) její výdej. Držím palce. Taky nám oběma

    OdpovědětVymazat
  16. [16]:Ví co? Ta radost ze života je nejdůležitější ať hubneš nebo ne. Pokud ji máš, neře nic dalšího, protože to je věc která je tak vzácná!

    OdpovědětVymazat
  17. Vendy, vydrž!!! Každá troška dobrá, vůli ti závidím, já teda lemra jsem a pořádná!!!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....