15 září 2013

Trpělivost mizí v dáli....


.....a navíc já jí ani tolik nemám a startuju vcelku
brzy. A co že mne o ní připravilo? Jak jinak než činnost posledních čtrnácti dnů a to artyčokování či se spíš budu držet názvu falešný patchwork. Ty z vás které se dostaly na můj odkaz na stránky šikulek co se tímto baví a za jejichž partnerku jsem byla přijata (i další šikulka Janinka tam je) určitě zaregistrovaly koule se spirálovým vzorem. No a to bych nebyla já, v tomto se sebevědomím výše Everestu abych si neřekla Tak tohle dám levou zadní....(mít takové sebevědomí i v jiných věcech, co bych všechno dokázala a kde bych dneska byla)
Ovšem jak správně tušíte, nedala....
Ani levou ani pravou ani přední ani zadní. Mučila a trápila jsem se tu nad tím dva dny, večer se mi honily před očima koule všech tvarů a barev, přemýšlela jsem kde je chyba že se mi to už ve třetí řadě prostě tak rozjede že mi vznikají obr mezery mezi jednotlivými šupinami. Po šestém rozebrání už jsem chytala nerva tak že už vše málem letělo do popelnice. Jenže já se zabejčila a řekla si že dokud to nedám neskončím! No nakonec po dvou odpoledních, bolavých ramenou, zatuhlém krku a rozbolavělých prstech to jakž takž dopadlo. Ovšem pouze na dálku. Nutno pozorovat z minimální vzdálenosti půl metru a více a hlavně nebrat do rukou a neprohlížet....



Chvilku mne sice napadlo zkusit to třeba dělat na zakázku jakou kdo by chtěl barevnost, a asi by mne to i hodně bavilo, dokonce jsem viděla skvělé stojánky na které se ta koulička či jiný výrobek dá pověsit a postavit na poličku či stůl. Ale pak jsem si říkala že nevím jestli by o to byl zájem. Dneska si lidi kupují opravdu jen to co nutně potřebují. Moje švagrová je zářným příkladem jak se tímhle dá opravdu velice špatně uživit a jak všechno válcuje Čína svými levnými továrními výrobky.....asi bych zrovna v tomhle měla mít to sebevědomí větší, jenže si myslím že to není natolik dokonalé....


19 komentářů:

  1. Vendy, tvoje zabejčenost nakonec slavila úspěchy. Koule se ti moc povedly. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jenže bych měla bejt tak zabejčená v životě vůbec, jenže nejsem....v tomhle tonení důležitý.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, to je nádhrea. Já jsem zatím vždy začínala u koule od pólu k rovníku a tam tu "špínu" zakryla přeloženou stužkou. Přemýšlela jsem, jak bych zakončila práci kdybych šla stále jedním směrem od jednoho pólu k druhému. A jak vidím je to skvěle vyřešeno, vytvoří se tam krásné okvětní lístky. Ta stříbrná je překrásná. Jé a já už nemám kouličky jen srdíčka. A jak si dojdu do města, když neobuju boty? Ach jo. Já jsem nešťastná.   

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Na ty lístky jsem si vzpoměla že jsem je viděla v ploše a tak mne napadlo podle jednoho vzoru na fb to zakončit takhle....taky nemám matroš a jsem natěšená....zejtra hned razím do města pro mašle a kouličky a věneček....

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné kouličky! Sama bych nezvládla právě pro nedostatek trpělivosti i zručnosti.

    OdpovědětVymazat
  6. To je ale nádhera, to bych chtěla umět taky, jenže jsem poleno.

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se náhodou líbí, ale sama bych se do nich asi nepustila, musí se tam nejspíš propočítávat, aby to sedělo, šířky stuh a tak, že? A to není nic pro mne .

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: No právě....jako přivýdělek možná, ale živit se stím...fakt to vidím u švagrový jak jsou na tom prachbídně a ona jako skoro šedesátnice pořád někde mrzne ve stáncích protože jinou práci už nesežene...Než propočítávat tak spíš hlídat směr. A asi opravdu stříhat různě dlouhé stuhy. Tohle ještě musím vychytat, dneska jedu pro nějaký další matroš....

    OdpovědětVymazat
  9. A hele další šikulinda, před chvílí jsem je viděla u Marijakes a vůbec nejprve u Janinky. všechny jste holky šikovný, já bych na to neměla nervovou soustavu...   

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám na to úplně zblízka a koule se mi líbí Obdivuju tvoji zabejčenost. Pokud mi něco nejde, většinou odcházím. Ale jak je vidět, trpělivost růže (koule) přináší

    OdpovědětVymazat
  11. Já bych se do toho pustit nemohla, měla bych kolem sebe neskutečný bordel a strašně bych u toho nadávala.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]:Když děláš jednoduché vzory je to brnkačka a ani to není moc velký nápor na nervy.... a navíc si můžeš vyhrát s barvičkami do aleluja a myslím že tobě zrovna by to s tvým talentem na grafiku šlo dobře, ty máš pro barvy cit.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:Zblízka znamená mít je v ruce a otáčet je kolem. Takhle jsem je měla naaranžované tou nejlepší stranou   !

    OdpovědětVymazat
  14. [14]:Bordel ani tak ne, ale taky sem nadávala jak šaček, to si nemysli   

    OdpovědětVymazat
  15. Tak tohle jsou ty Tvoje artyčoky? Já fakt nevěděla co to je..(krom toho že to je zelenina :). Teda klobouk dolů před Tvou paličatostí, určitě ji zkus projevovat i v jiných oblastech, nikdy není pozdě ;-. Vypadají ty kouličky na fotkách nádherně, ale tvořím, tak si dovedu představit, co to muselo být za makačku (ale opakováním by ses zdokonalila ) Patchworku se prostě vyhýbám, to je special odvětví, kam nelezu, ale strašně se mi to líbí a hrozně bych chtěla třeba patchworkovou deku, ale jsou drahé jak prase. Máš pravdu, lidi kupujou raději blbiny než poctivou ruční prácičku dělanou s láskou, málokdo to ocení a to je velká škoda...

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Ono se tomu tak říká protože když se to dělá metodou že necháváš volnou špičku, opravdu to vypadá jak zákryt té zeleniny. Ale víc se tomu říká falešný patchwork. Ten klasický je nádherný ale fakt pracný, i když šiju tak do toho bych fakt asi nešla. Ono stačí naprosto tohle...Teď jsem dělala anděla a velký věnec na dveře.Pro maminu.

    OdpovědětVymazat
  17. Vendy, velice oceňuju, že se nevzdáváš. To já začnu zuřit a fláknu s tím, co mám v ruce, i když je to třeba těsto na cukroví.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....