15 září 2013

Máček, červený má fráček....


Je s podivem, že ač
všechny letní kytičky pomalu berou za své, tenhle bůhví odkud se sem dostavší mák už od června nepřetržitě kvete a kvete. Je malý, tak maximálně dvacet centi ale nesmírně vitální. Už jak se objevil poprvé, zakázala jsem ho sekat a on se za to odměňuje tím že z trávy neustále planou jeho šarlatové hlavičky jak z hedvábí....









A jedna slunečnicová..... v tom zamračenu....a deštivu

16 komentářů:

  1. Dřív těch máků bylo, a dnes, si myslím, je ta polní kytička nějak opomíjená.

    OdpovědětVymazat
  2. To je hezké, kousek léta na podzim stále po ruce. Kytičky vnímají. Zachránila jsi ho a on ví, jak dát najevo vděčnost. Škoda, že si ty své slunečnice neužiju. Dnes trochu přestalo pršet, tak jsem manžela vyhnala na kontrolu kvasu a ořechů. Prý neměl pro samé ořechy kam šlápnout a nasbíral celou igelitku od kaufu.To už by se daly srážet, ale jeho bolí záda a mně nohy. A s tím velkým kůlem na ořechy potřebuju pořádnou stabilitu.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: To se máš, že máte vlašáky. Chyběj mi každé vánoce a já je mám tak ráa. Tady se moc ořechům nedaří, nám zašli už dva....a s lísek už zase nic není, ti ořešáci zatracení je zase zkonzumovali   

    OdpovědětVymazat
  4. Z květů červených máků jsme jako děti dělaly makové panenky. Z těch červených květů měly sukýnky...

    OdpovědětVymazat
  5. Pole působnosti pro makovou panenku...

    OdpovědětVymazat
  6. krásné máky! jinak moc nerozumím těm moderovaným komentářům. to mě nebaví psát někam do vzduchu, ani si nezkontroluji, co jsem napsal, je to divný...

    OdpovědětVymazat
  7. Vlčí máky jsou krásné a možná ještě více než v detailu při pohledu na louku. Monet a Renoir to věděli.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: To máš pravdu. ale tenhle prcek by zdálky byl vidět hodně špatně

    OdpovědětVymazat
  9. No to je krása, takhle v září ti to tam pěkně červeně kvete. Také bych je zakázala sekat.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Však taky už napořád požívá ochrany nejvyššího stupně!

    OdpovědětVymazat
  11. Jé máček v září, to je fakt pěkné překvapení . Já mám máky moc ráda, ale zdá se mi, že ani u polí už moc nerostou, aspoň ne tam kudy chodím. Letos nemám ani jeden vyfocený...

    OdpovědětVymazat
  12. Na některých místech kvetlo máku hodně, jinde skoro vymizel, ale objevit mák v tuto roční dobu je skoro zázrak, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:Hele, a furt kvete!

    OdpovědětVymazat
  14. [15]:Většinou až do mrazu. Nebude to asi klasický vlčí mák, já ani vůbec nevím jak se sem dostal, jedině mne napadá že to je z krmení pro sýkorky, jak jsou ty lojové koule tak v nich mák byl....ale tam se dává normální. Jestli tam při sklizni zabloudilo i nějaké jiné....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....