16 září 2013

Hádej, hádej, hadači...pro pobavení


Nápad na tuto hádanku jsem
nosila v hlavě hodně dlouho. Stejně tak dlouho trvalo než jsem artefakt nafotila a ponacházela k němu součásti. Ale i tak není celý a obávám se že ty věcičky co k němu chybí jsou buď v nenávratnu anebo tak dokonale zabordelařené že nevím jestli se ještě někdy najdou...
Jako hádanka si myslím to zase nebude vůbec těžké, je to spíš taková retro zajímavůstka a ukázka toho že všechno už tu jednou bylo, byť v méně sofistikované podobě, ale a to je hlavní dodneška to mechanicky funguje!!!






16 komentářů:

  1. Řekla bych, že přenosný fonograf.

    OdpovědětVymazat
  2. No to je krááásná věcička. Předpokládám, že kufříkový gramofon na kliku.

    OdpovědětVymazat
  3. jak moderována? to jako s komentářem ke komentářům? ajaj....

    OdpovědětVymazat
  4. Napadá mne brousič nožů a nůžek. Pokud to není nějaký gramofon či heligónka.

    OdpovědětVymazat
  5. Podle té kliky a kufříku jsem myslel, že jde o cestovní mlýnek na kávu .

    OdpovědětVymazat
  6. Buď si stojím na vedení, ale nevím co mám hádat.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná věcička, ale nevím, co to je...

    OdpovědětVymazat
  8. Mně to připadá jako hrací strojek, kde se točí kličkou a vydává to určitou melodii. Něco jako flašinet.

    OdpovědětVymazat
  9. Ne všeho nejvíc to připomíná brus: "Nůžkýýý, nožééé ... brousííím

    OdpovědětVymazat
  10. Už to určitě uhádli všichni přede mnou, ale zkusím - gramofon

    OdpovědětVymazat
  11. To je určitě starý gramogon!

    OdpovědětVymazat
  12. Tentokrát bych gramofon taky poznala, viděla jsem jich hodně a v různých provedeních, i když takovýhle zrovna ne.

    OdpovědětVymazat
  13. [14]:Však už je hodně letitý!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....