17 září 2013

V barvě lila.....



12 komentářů:

  1. Krásné! Tuhle barvičku miluji.

    OdpovědětVymazat
  2. Křehká, něžná, nevtíravá.

    OdpovědětVymazat
  3. jako šperk, předpokládám, že jde o hostu - bohyšku?

    OdpovědětVymazat
  4. [4]:Ano, jedna z největšími květy....

    OdpovědětVymazat
  5. TlusŤjoch18/9/13 12:48

    Něžnělilné...

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké něžné, pěkný detailíček

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Ony ty květy bohyšek jsou takové něžňounké. Žádná exotika, jednoduchý květ ale nadělá parády dost a dost....

    OdpovědětVymazat
  8. V barvě lila jsem měla šaty, když jsem šla za družičku. Barva je to krásná a něžná, stejně jako květ na fotce.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]:Já v tanečních . Fialová vůbec je mou měsíční barvou a měsíčním kamenem ametyst. Takže se mi líbí všechny valéry této barvy. Fialovou máme navíc i výmalbu v ložnici .....

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Ta ložnice musí být nádherná!

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:Byla by, kdyby nesloužila zároveň jako pracovna, dílna, skladiště apod. A byla nová podlaha....koberec už je po tolika odchovaných štěndech zničenej až hrůza a nějak dokopat muže k tomu aby se zjednala náprava zatím nějak nevychází....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....