13 září 2013

Rozvíjej se poupátko....



17 komentářů:

  1. Nádherná kytička. Ani nevím, co to je, ale taky úžasná barvička. Pěkný den !

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Dosna nebo také kana....a to je ta nejobyčejnější. Jinak mají neskutečné barevné kombinace... I tobě hezký den!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná barva! Nyní jich už tolik není. Všechno pomalu odkvétá.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Mě teprve začínají kvést, měly dost zpoždění....

    OdpovědětVymazat
  5. Dosnu - kanu znám výhradně z křížovek .

    OdpovědětVymazat
  6. Poupátko se schopností chameleóna.  

    OdpovědětVymazat
  7. To je kráááásné, s tou kapičkou.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, prostě nádhera

    OdpovědětVymazat
  9. Luxusni fotka! Nadherne barvy, nemaji chybu, ja jsem doted videla jen bilou.

    OdpovědětVymazat
  10. krásná, kdysi jsme je taky měli, ale nějak se nám vytratili

    OdpovědětVymazat
  11. [5]:Tak teď i ve skutečnosti

    OdpovědětVymazat
  12. [9]:Vidíš a já zase bílou neviděla nikde!

    OdpovědětVymazat
  13. [8]:Pokud budu vědět, ale na exoty moc znalec nejsem

    OdpovědětVymazat
  14. [10]:Ony se musí stejně jako jiřiny na podzim vyndat. A stejně jako jiřiny narůstají za sezónu do hodně hlíz, takže když na jaře zasadím jednu na podzim jich vyrejvám celej koláč....

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: já myslím, že se asi neschovaly a proto zmrzly..........nebyly moje, a já tady ani jednu dobu nebydlela, takže asi tak nějak

    OdpovědětVymazat
  16. Mně vždycky začínaly dosny kvést až koncem září.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....