05 září 2013

Sušiny....

Ať se nám to líbí nebo ne,
začíná čas sušin. To co bylo ještě před nedávnem bílými okolíky květů jak z krajky, je dnes suchým hnědým nic. A jediné co s tím, jak praví klasik Cimrman je, že o tom můžem mluvit, můžem se nad tím rozčilovat, můžeme s tím i nesouhlasit ale je to to jediné co s tím můžeme dělat. Čas je prostě neúprosný a léto vždycky střídá podzim.
Ještě hůř ovšem by se mi fotily kdyby byl už sníh. I to nás ale čeká....


Převedla jsem jich většinu do čb protože byly focené proti světlu, takže je z nich stínohra...




A jedna natur....

9 komentářů:

  1. Černobílé ve mně vyvolávají už poněkud sychrvaou náladu. Připomněla jsi mi, že podzim číhá za bukem.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Je to smutné ale je to tak....i když včerejšek byl krásný a dnešek vypadá že bude taky pěkně vydařený!

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Teď koukám, jakou se mi zase zadařilo napsat blbinu

    OdpovědětVymazat
  4. miluji sušiny! a pokud je k tomu zajímavá obloha, nebo rovnou východ či západ slunce, pak nemaj chybu! moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Já je povětšinou fotím nejraději na pozadí sněhu. Tam vynikají protože není vidět ten sajrajt kolem. Ovšem zase já nesnáším to sněhový období

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné záběry,ale nějak mě navozují podzimní depky

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:I mě....obzvlášť když se dneska koukám z okna do toho hnusu šedivýho, mokrýho, studenýho....a pak bude sajrajt bílejm hnusnej, mokrej....

    OdpovědětVymazat
  8. Trochu smutné, už nás chceš pomalu naladit na podzim.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Já? Příroda!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....