05 září 2013

Srdíčko podruhé a "chmelová" šiška pro Cyberštamgasta....


Jak jsem psala v Malých radostech
nakoupila jsem si ještě další mašličky a korpusy na artyčokování. Srdíčko velikosti deset centi, věneček, zvonek a ještě jedno vajíčko. Na chmelovou šišku pro Tlusťjochova Cyberštamgasta Mrkající. Tak ona se hodí na jaro k jarnímu věnečku nebo jako zápich do květináče, nemám strach že by se někde neužila....Už to bylo tentokrát o něco lepší s tím srdíčkem, bylo o dost větší a já si koupila i o něco užší stužku,a vyhrála si s ním opět další čtyři hodinky. Ta šiška už šla mnohem rychleji. I díky návodu který stejně jako na další věci má na svém blogu Janinka. A které jsou skvěla nafocené.

To zamaskování "bordelu" jak říká Janinka, jsem udělala z kdysi dávno kdesi na hrabáku koupené ručně háčkované vsadky zřejmě z povlečení. Teď se skvěle i barevností hodila....



Už mi známá kterou jsem taky zblbla koupila korpus na vánoční stromeček. Takže musím dokoupit zase nové špendlíky a ještě nějaké mašličky na další prácičky....

37 komentářů:

  1. Cyberštamgast jest potěšen převelice.

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy jsi šikulka. Vše se ti povedlo.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné. To jsou taftové stuhy?

    OdpovědětVymazat
  4. Klobouk dolů Nedávno ses to naučila a už děláš krásné věci

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera! Máš zlatý tlapky! Jsi moc šikovná...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak nevím Wendy, mohla by jsi mít už tolik profesí, že by jsi byla zcela na roztrhání! Šikovná ve všech směrech!

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné výrobky. Korpus na vánoční stromeček To by mě moc zajímalo. Kde se dá koupit?? Prosím, napiš !! Děkuji!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Další šikovné ručičky! Jestli začínáš, tak ti to jde pěkně od ruky, vzorky jako od profíka. Moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Děkuju moc. Ono to zas tak těžké není jak se na první pohled může zdát. Tedy jak co. Spíš je to o preciznosti a dávání si pozor aby ti to nelezlo šejdrem. I když mi tu a tam ještě vykoukne špendlíková hlavička, ale to už je jen vyjímečně. Jo a chmelovka potěšila, je to hned v prvním komentu....

    OdpovědětVymazat
  10. [8]:Koupila ho tady v papírnictví. Je tu dost obchodů kde něco z toho mají, mám v úmyslu to zmapovat. Ve výtvarných potřebách Koh - i- noor jsem koupila to větš srdíčko, měli am čtyři velikosti, zvonek a věneček. Vajíčko, kouličku a menší srdíčko zase v galanterce. A v kvtinářství jsem koukala na zvonky tří rozměrů a malý kouličky. Takže jak vidíš dá se vždycky něco někde koupit. Pokud ho nikde neuvidíš tak mi napiš a já ti ho koupím a pošlu, ano?

    OdpovědětVymazat
  11. [7]:To mě vždycky tak něco napadne a chytne! Zvlášť když je mi nějak smutno a hořko. To se pak zažeru do nějakejch takovejhle hrátek

    OdpovědětVymazat
  12. [6]:Díky ti oc za pochvalu.Asi jo, jsou věci co mne rukama vyrábět moc bavěj a tohle je jedna z nich. I když teprve začínám.

    OdpovědětVymazat
  13. [3]:Ano, ale krom saténových se na to používají všechny možné. U těch saténových je problém v třepení a musí se dávat pozor aby si je dávala pořád stejnou stranou. I když teď mne tak napadlo, že by to nakonec nemuselo být na škodu střídat lesklou řadu s matovou....sakra proč to nezkusit i z nich, že? Je to výzva!

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem prostě unešena tvou šikovností a nápaditostí. To nemá chybu. Je to senzačné krásné. Tu výrobní metodu sice  rozumem nechápu, ale mé srdce je nadšeno a to je hlavní.

    OdpovědětVymazat
  15. To je kráááásné. Ta chmelová šištička je roztomilá. já bych se do toho s chutí pustila také, ale jaksi se nemohu dostat do města nakoupit potřeby. Ale určitě to vyzkouším, až bude podzim pokročilejší.

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: No právě, Janinka před saténovými varovala, že se mrchy třepí. Už se začínám porozhlížet po stuhách, protože jste mě totálně nahlodaly

    OdpovědětVymazat
  17. Překrásný výtvor, artyčokování musím taky někdy zkusit.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak "živé" Artyčoky jsem nikdy nejedl, ale prý v jiných částech světa je to neskonalá pochoutka (snad Austrálie?). Tyhle věčné, nevadnoucí a nejedlé jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  19. šikula, ta šiška se mně moc líbí

    OdpovědětVymazat
  20. [19]:Já taky ne, prý je to pochoutka, jedí se snad upravované jak chřest a zalité holandskou omáčkou. Vím že jsou i nakládané. Mám dokonce tušení že jsem někde četla že to je také afrodiziakum.

    OdpovědětVymazat
  21. [18]: Není to tak těžký, akorát bolej prsty od píchání a ramena od toho jak jseš u toho nahrbená

    OdpovědětVymazat
  22. [17]: Fajn, můžem udělat nějakou srovnávačku výrobků!!!

    OdpovědětVymazat
  23. [15]: Ale kdepak, ani náhodou! To je tím že u tebe nemám nastavenej odběr a bloglovin nemám...takže holt zapomínám pokud se mi ten blog nějak nepřipomene....je to ostuda vím Není to nijak náročné i když to tak vypadá, jen to chce si to ze začátku trošku hlídat, pak už se do toho vpravíš jako nic

    OdpovědětVymazat
  24. [17]: Ale já to stejně vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: Tak to dostanu pořádný nářez. Nejsem nešikovná, ale tohle se mi zdá opravdu dost těžké (tedy aby to opravdu hezky vypadalo). Janinka na svém blogu udělala perfektní návod (doslova pro blbce ) a tak si tak říkám, že to taky zkusím. Jestli něco stvořím, tak dám vědět

    OdpovědětVymazat
  26. tak to klobouk dolů, já myslel, že je to kupované....

    OdpovědětVymazat
  27. [28]: Echt Hand made....má

    OdpovědětVymazat
  28. [27]: Budu ráda! A těším se!

    OdpovědětVymazat
  29. To vypadá krásně,jsi fakt šikulka

    OdpovědětVymazat
  30. [10]:Teď jsem si toho taky všimla, ano, chmelová šištička byla přijata s potěšením.

    OdpovědětVymazat
  31. Já jsem tááák ráda, že je ten falešný patchwork jako nákaza a že se to tu pěkně rozšiřuje .

    OdpovědětVymazat
  32. [33]:Jo a já dneska na medvídka! Polystyrénovýho Púa....to by byla asi vysoká artyčoková!

    OdpovědětVymazat
  33. [34]: A já ještě kohouta, ten měl asi třicet čísel!

    OdpovědětVymazat
  34. Vypadá to fakt nádherně, šištička je kouzelná.

    OdpovědětVymazat
  35. [36]:Díky, už jsou na cestě k mamince . Ale už se pracuje na dalších a těch inspirací co jsem objevila! Mám na hraní na jak dlouho....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....