06 září 2013

27 / 52


1 / 30.8.13
Dneska je radost se jen podívat z okna. Krásně svítí sluníčko, je tak akorát světlo na focení. A tak jsem vyrazila na houby. Něco málo jsem našla, ale taková hitparáda jak všichni tvrdili to už není. Ale bylo čím dál tím krásněji a tepleji a tak jsem byla ráda že jsem se vypravila. A ještě navrch jsem i posekala půl zahrady, na celou už jsem neměla sílu. Ta procházka a hledání hub mne nějak vyšťavilo....

2/ 31.8.13
I dnešek ještě i přes zamračené ráno byl nakonec slunečný a teplý, a to nezvykle až do večera. Manžel se ujal dosekání zbytku zahrady (no moc toho opravdu není, vzhledem k tomu, že tahle část má na největší ploše totálně spálenou trávu) a já se hrdině pustila do vyhrabávání té spálené kolem bazénu. Ovšem po pár minutách mne to hrdinství opustilo protože když jsem viděla tu plochu s které se ta tráva odlupovala jak perníček ze střechy Perníkové chaloupky mi došlo že tohle se bude muset dosít, protože tohle se samo přirozeně nezatravní. A navíc na mne vesele se kroutíc jukalo neskutečné množství ponrav v různých stádiích a velikostech. A to ještě ve finále se do nich pustil Bobeš a jako ti kosáci co tu pořád ďobou a ďobou a už vím proč, ty ponravy začal taky vybírat a konzumovat. No hnala jsem ho fofrem domů. Je to sice vlastně čistá bílkovina, ale nevím co by to s ním mohlo provést....Takže jedinou radostí dneska pro mne bylo spočinutí ve vaně, protože jsem byla pěkně utahaná z odnášení té vyhrabané trávy, se shrabování popadaných jablek a švestek. No možná i z pohledu na další uklizené místa.

3 / 1.9.13
Pánečku, to byla dneska skvělá týmová práce! Dorazil mladej a dali jsme se do té renovace kočičího škrabadla. On uřezal nové desky na ležení, já je potáhla kobercem, syn omotával nový provaz a dcera mu držela a klubo. A škrabadlo je jak nové! Možná ještě hezčí. Navíc ho přidělal i ke zdi aby se pořád kočkám neklinkalo při škrabání a skákání po něm a nebouchalo do zdi.Jjsou to pěkně nepříjemný rány, který jsou nahoře v pokojích dost slyšet.
A jako bonus ještě spravil za mužskýho protékající záchod o což mu říkám už tři neděle, možná dýl....Prostě je vidět že chlapec za dobu co se stará spolu s partnerkou o jejich domácnost dospěl do samostatnosti a zodpovědnosti....

4/ 2.9.13
Ááááá, ta nádhera na masáži! I když jsem se chvilkama kroutila jak žížala když měla masérka v práci mé levé a dost bolavé rameno, ale podařilo se jí mi to pěkně rozmasírovat a zase jsem po delší době bez bolesti tu ruku zvednou. A nakoupila jsem si další mašle a základy na artyčokování, vynikající sypaný Pu -erh a neodolala jsem ještě jednomu lákadlu, a na chuť si koupila vynikající ručně dělané čokoládové bonbónky. A doma jsem si ty čtyři mňamkózní pralinky dala s tím čajíkem.... a tiše jsem se radovala.

5 / 3.9.13
Natěšená na nový korpus na artyčokování a nové barvičky jsem zasedla po uvaření koprajdy (vyjímečně mi chutnala, to byla ta jedna za rok, která mi chutná) k práci. Srdíčko větší než minule a dalo mi taky víc práce než minule. Seděla jsem u něj zase celé odpoledne. Ale podařilo se o dost líp. U Janinky na blogu jsem našla spousty inspirací a její skvělé fotonávody a už se těším na další prácičky....Jejdy to mám zase po dlouhé době radost z ručního tvoření! Naposledy mne tak chytlo window art....

6/ 4.9.13
Je to pěkně nakažlivý tohle artyčokování, už se mi podařilo zblbnout i masérku, příští týden uděláme sezení s výrobou, chtěla by se to taky naučit. Dokonce mi koupila na další věc která mne nadchla, a to vánoční stromek , kuželový korpus. Chtěla bych ho zkusit ne ze stužek ale z kousků látky. Mám z vánočními motivy tak bych chtěla vyzkoušet i jiný způsob....dneska zkouším dle inspirace Tlusťjocha šišku chmelovou....

7 / 5.9.13
Šiška se vydařila, a navíc byl krásný sluníčkový den. Vydařily se i švestkové knedlíky k obědu a tak moje nálada jen stoupala a vytáhla mne začít zas něco dělat na zahradě. Hlavně jsem musela vzít nůžky na plot (tentokrát neelektrické a zastříhnout co začalo zase zavádzat přes plot na chodník. Když jsem chtěla pokračovat pčišla dcera s tím, že by jsme si mohly zajít na Srnov na pivko (mají Bernarda a tmavým pivům já neodolám) a navíc taková pozvání se nedají a nesmí odmítat! Prošly jsme se, daly každá dvě pivka a vcedly holčičí řeči. Je pravdou že ode mne jsou očekávány rady a porady starší a zkušenější, jenže mám dojem že ta zkušenější začíná být dcera :).
Ale jsou věci v kterých se hodně těžko radí protože jsem v té které situaci na rozdíl od ní nikdy nebyla.
Suma sumárum závěrečná radost týdne za to ale stejně stála!

9 komentářů:

  1. No tys měla veleúspěšný a radostný celý týden. tak hezky vyvážený. Práce i zábava, radost ze spolupráce s dětmi. Myslíš, že ten trávník kolem bazénu sám neobroste? Já jsem měla při stavbě zahradníhoi domku tu část trávníku doslova vyschlý a vydupaný až na hlínu a řekla jsem si, že tam stejně ještě bude chodníček, tak to nebudu řešit. Pak párkrát docela slušně zapršelo a travička vyrostla a vydupaná místa jsou pryč.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Nevím, jsou to opravdu velké plochy....uvidím. Teď už to asi nebude mít cenu, ale nechám to asi na jaro a pak se podle toho jak to bude zachovám.

    OdpovědětVymazat
  3. Já měl sice týden jen pracovní, ale taky si stěžovat nemohu. Někdy je mi v práci líp než když lenoším.

    OdpovědětVymazat
  4. V součtu je to dost povedený týden

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: To určitě. Ona je tohle ale taková trochu vyjímka. Jako já stejně i ona tady neměla žádnou kamarádku a tak se vlastne mě svěřovala skoro vždycky...teď na rozdíl ode mne jich už má dost. Já pořád žádnou....škrabadlo milujou, za prvé protože tam jsou na výšce a pak se na něm opravdu pěkně škrabou a protahujou...

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Tak v tvém případě se ani nedivím

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný pracovní týden.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....