03 září 2013

Hádej, hádej, hadači....rozluštění


Však jsem vám to říkala že to bude
velice jednoduché. Všechny jste dámy správně uhádly že to jsou plody magnólie, ještě přesněji jsou to plody různých druhů magnólií.
O mé jsem říkala že je ozdobnější když má plody a ne květy, protože ty i přes svou velikost v listech zanikají. Za to její plody, velké šištice jsou k nepehlédnutí. Postupně fialoví až je strom plný krásně fialovorůžových šišek.
Takže to jsou ty první dvě. Před vybarvením a po vybarvení.
Ta druhá zelená a delší šištice patří klasické Magnolia x soulangeana a třetí onoho poněkud lascivního a lechtivého tvaru je souplodí Magnolia stellata.
Všechny jsem tu měla na jaře v květu a tak když jsem šla v pátek z hub nafotila jsem teď ke konci léta jejich souplodí....i ta mají něco do sebe.

9 komentářů:

  1. Tak jsem zase o něco chytřejší. jelikož magnolie na zahradě nemám, netušila jsem, že tahle krása může být plod a ne cizokrajný květ. Ale koukla jsem na odpovědi hádanky a potěšilo mne, že nejsem sama, kdo nevěděl a nyní ví.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem zase něco propásl...

    OdpovědětVymazat
  3. Magnólie mám moc ráda. Tak je škoda, že jsem to hádání propásla

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny dámy to ovšem nevěděly. Například já jsem vůbec netušila, co je to za šišoury Opět se cítím velmi poučena

    OdpovědětVymazat
  5. Protože jsem byl pár dní pryč, soutěž jsem nezastihl, ale stejně bych se nemohl zúčastnit, protože u magnólie znám jen květy a ne plody.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:Víš co, květů si všíma každý, plodů už ne. Já z toho důvodu abych věděla kdy jsou zralé a zkusila ze semen něco vypěstovat...

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:A to jsem ráda, že jsi se poučila a ne naštvala tím poučováním

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Nechám se poučit ráda a kdykoliv

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....