20 srpna 2013

Včelkování...


Pilný jako včelička....
Tohle pořekadlo má hodně co do sebe. Když je pozoruju jak tady na slunečnicích vesele hodují a rejdí po jejich květech, říkám si, že být tak pospolití a pracovití my lidé, jak bychom se měli fajn....a navíc takový voňavý medík, hmmmm....mňam. Ať už lesní, květový, akátový nebo řepkový nasbíraný s tím úsilím a namazaný pěkně na čerstvý voňavý chleba....(pokud máte někoho známého kdo má letos zrovna ten akátový, vřele doporučuju, je to fakt mňamka)

















20 komentářů:

  1. Ty s modrou květinou se mi nejvíc líbí. Někde jsem četl, že kdyby nebylo včel, život by na Zemi 4 roky skončil. Nebou bychom museli včelkovat my.   

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, tak to je nádhera. Ta poslední je ovšem podle mého nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky! Jak jsi je přemluvila, aby ti na první fotce všechny zapózovaly?   

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Brala jsem to z větší dálky a pak udělala výřez. To ostatně platí o těch slunečnicových focených přímo, ty dvě z boku se podařilo dobře makro stejně jak u těch posledních....

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Jo, jo, taky se mi líbí jak na sebe hmyzouni jukaj. Ale i ta z boku na slunečnici mi udělala radost svou ostrostí. Konečně!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Skutecne nevím která se mi líbí nejvíce.Byla jsem na cestách po vlastech Ceských,ale ne u tebe v blízkosti,bylo fajn

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: To je škoda...jsem ráda že bylo i tak fajn

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné fotografie a pěkné záhlaví

    OdpovědětVymazat
  9. Jejda, nové pěkné úvodní fotky! A včeličky taky pěkné - pořád makaj!

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné! Krásné mlsalky a povedené fotečky!

    OdpovědětVymazat
  11. Pořád se nemůžu vynadívat na ty červené slunečnice

    OdpovědětVymazat
  12. Hezky Ti holky zapózovali,nebo byli tak zabrané do práce?   

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: Jo, slunečnice jim opravdu šmakuje. A vůbec jim nevadí že není žlutá ale úplně tmavá!

    OdpovědětVymazat
  14. [11]: Díky...snažily se, snažily. A já taky se snažila...ale jim to šlo o chlup líp   

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: A já je zase musím furt fotit . Jsou tak krásně sametové...

    OdpovědětVymazat
  16. [13]: Za prvé makaly jak divé a za druhé jsem to brala z větší dálky a pak pro přiblížení ořízla. Klasický moje oblíbený šmírovací makra s tímhle bez příslušného objektivu nejdou. takže to musím řešit tímhle způsobem.

    OdpovědětVymazat
  17. Ty ale mají napilno, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  18. [18]:U té jsem si toho dalšího hmyzouna všimla až když jsem tu fotku dala na blog

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....