19 srpna 2013

Malý "bonus"....


Ještě k předchozím fotečkám
malý bonusový dodatek. A jak jinak fotohrátkový. Neodolám nově dodaným efektům v editoru a tak si je hned musím vyzkoušet. Ale ani stará dobrá BW úprava se hodí....








17 komentářů:

  1. Sluníčko na vlnách. Také je mu horko, musí se osvěžit. Prima bonus. A jaký editor používáš, smím li se zeptat.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Ač jich mám vypsanejch asi dvanáct, nejvíc upravuji v Pixlru a PicMonkey, což je právě případ těhle všech obrázků. Ty vodní jsem tam právě nově objevila a neodolala abych je nevyzkoušela. Ten přeložený efekt vznikl ještě dodatečně ve PhotoScape.

    OdpovědětVymazat
  3. [5]: Ano, nebýt techniky, kde bych byla!   

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera. Jsi hračička.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný,ale mě se líbí víc originál

    OdpovědětVymazat
  6. [14]: Na ty vodní efekty jsem přišla náhodou tak jsem si je chtěla vyzkoušet, i když si myslím že na té druhé to vypadá opravdu jak pod hladinou, to tak nějak docela vyšlo. Ony editory skýtají nepřeberné množství úprav a já už se v tom někdy popravdě ztrácím a někdy zapomínám co a v čem vlastně je

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné, je vidět, že tě to baví.

    OdpovědětVymazat
  8. Ty dvě poslední - dokonalé! Mně se teda ty hrátky líbí, vím, že mnozí mají rádi jen ty původní, taky mám ráda ty původní, ale proměnám se vůbec nebráním.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....