20 srpna 2013

Ztracené....

13 komentářů:

  1. Pěkná. Také jsem nyní chystám fotečky na blog a jedno ztracené mám. Holt, už se to blíží k podzimu. Ale i ten mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Děkuju za pochvalu i návštěvu

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Te´d jsem ho viděla a říkala jsem si že jsme měly stejné vidění

    OdpovědětVymazat
  4. Podzim se blíží čím dál tím víc

    OdpovědětVymazat
  5. ...leč ukotvené! /a pěkně zdigitalizované/

    OdpovědětVymazat
  6. [8]: No měly jsme s Majkou podobné. Jen ona o něco větší

    OdpovědětVymazat
  7. Kterýpak opeřenec je ztratil? Moc pěkná fotka, Vendy, jsi hodně všímavá, až bystrozraká!

    OdpovědětVymazat
  8. [10]:Vzhledem k tomu že to je u lesa bych to tipovala na lesní hrdličku nebo nějakého holuba. Bylo tkové šedomodré, jak se říká té barvě Holubičí šeď.

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Jo, to je možné.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....