08 srpna 2013

Protiklad....



14 komentářů:

  1. A tak to v životě je, i mezi lidmi.

    OdpovědětVymazat
  2. To se mi moc líbí, krásný námět. Vendy, doufám, že se nezlobíš, že mám absence v komentářích, články sice většinou stíhám přečíst a pokochat se fotkami, ale komentování teď opravdu nestíhám. Jsem tu vždycky na chviličku, vzápětí tady za mnou podupávají vnoučátka a dožadují se nějaké hry

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, krásná fotka! Líbí se mi kontrast něžné kytičky a brutálního pletiva.

    OdpovědětVymazat
  4. Fredy Kruger8/8/13 12:06

    " Zlých lidí jsem úplný protiklad !

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:No, zlobím a šíleně!!! Prosím tě, je mi to naprosto jasné že máš svých starostí až nad hlavu....nemá každý tu možnost mít tolik volného času jak já....

    OdpovědětVymazat
  6. Ten drátěný plot jednou zrezaví úplně a zmizí, ale kvítky zůstanou. Doufejme.

    OdpovědětVymazat
  7. Má to něco de sebe.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: To mne právě oslovilo. Staré a nové.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Tak ty kvítky tam zůstanou, je to takový urputně se držící plevel.

    OdpovědětVymazat
  10. Super snímek, jak něžná květinka okrášlila starý plot a i ten zkrásněl. Parádní foto.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc se mi líbí. Staré zrezavělé pletivo a něžná květinová krása.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....