21 srpna 2013

Polní....



Nastal čas, kdy každý klas
svou hlavu pod gilotinu skloní...
Kdy naposledy rozběhne se vítr polem.
Čas kdy sklizní voní vzduch....
Pak už jen pluh brázdu jak otevřenou ránu
vyryje, do níž nový zárodek léta se skryje.
















18 komentářů:

  1. [1]: Tak spíš to jsou takový ty učící. Jediné které se mi trochu zdají z nápadem jsou ty první a pak ta čb tou atmosférou. Zkoušela jsem fotit s filtrem na čb focení kerý mám ještě ze Zenita, měl taky 52 závit. 3koda že jsme neměli polarizák, ten by se hodil....

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky. Ta třetí mě hodně zaujala a pak se mi líbí 6.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To je pravda, ale polarizák jde napodobit i v kompu, sice ne tak dokonale a věrohodně, ale jde to.

    OdpovědětVymazat
  4. Pokulhává v rýmech, ale lepší než ty předešlé.

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle jsem viděl poprvé před třiceti lety v jižní Francii a byl jsem z toho celej unešenej a fotil.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné! Třetí se mi moc líbí a krásné krajiny! Já mám fotky pořád v nehotovém stavu, není čas..

    OdpovědětVymazat
  7. Šírné lány a daleké prostory. Tvé fotografie mají poetiku. Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné foto, podzim se stále víc a víc hlásí

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný den. Přesně tak to vypadá druhý prázdninový měsíc v krajině. Moc hezké fotečky.Výborná ilustrace k poezii.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Jsou tu hodně rychlí, kola už jsou na mnoha místech odvezená a a strnišťata zaoraná

    OdpovědětVymazat
  11. [7]:Já je sice mám hotové, nicméně je taky nějak nestíhám. Když to tak vezmu jsem podle času vzniku ve skluzu tak měsíc!

    OdpovědětVymazat
  12. [6]:Já měla raději napolích kostky, už jsem to tu někde psala že mi pak pole připadala jak válec hracího strojku s těmi poházenými kostkami.

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkné fotky z kterých už je cítit podzim.No,už se to holt blíží

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné verše, Vendy, a fotky skvělé, zvlášť ty s balíky slámy. Musím je ukázat příteli Jarkovi, ten z nich bude nadšený.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: A vidíš, mě moc nepřišly zajímavé...až na tu čb.Tak jsem ráda že se líbí

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá to, že se ponalu blíží podzim.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....