09 srpna 2013

Nové ve starém hávu....



V úterý se mi poštěstilo
zajít si fotografovat na místa kde jem byla vloni na podzim. Bylo to pozvání trochu překvapivé a nečekané a jen nakrátko a já rychle přemýšlela kam jít a kde se dají dobře zkoušet možnosti nových foťáků. Bukový les prosvětlený sluníčkem mi připadal docela vhodný a tak jsme vyrazili....
Daly se fotit na jednom místě i průhledy do krajiny, jenže fotky ve finále nedopadly moc dobře. Za prvé jsem měla špatně nastavené podání barev a pak, obloha byla na fotkách totál přepálená. Takže jsem si musela trošku pohrát a z nových fotek udělat fotky staré. Jestli se povedlo posuďte sami.....







9 komentářů:

  1. No, to nevypadá vůbec špatně a ta první fotka, ta je úplně nej, tipuji tak rok 1950, ta je úplně bezvadná.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí první fotka.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta první fotka je vážně nejlepší a líbí se mi i ostatní. Takové kouzlo starých fotek, i když je nová.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Pixlr a ty dvě první mají rámeček z Photoscape.

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, vůbec nevypadají špatně.

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi ty první dvě. Ty ostatní už mě kompozičně moc nezaujaly a ta úprava tomu asi nepomohla.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Ale furt vypadaj zajímavějc než ty originály, to mi věř

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavá úprava,ale mě se líbí jen ta první fotka.Ta vypadá opravdu staře

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....