23 srpna 2013

No.16....


Při pátku trocha smíchu
pomůže dobré náladě i v nadcházejícím víkendu....


"Už je tady hoši, rozložit se, rozložit se!"



Hezký víkend všem Usmívající se

18 komentářů:

  1. I tobě hezký. Při tom tvém vtipu jsem si vzpomněl na včerejšek jak i vnoučata jsou zlomyslná. Řekl jsem dceři o tabletku na bolení hlavy a ony se ptaly proč mne bolí hlava. Dcera jim řekla, že z jejich křiku (což nebyla pravda) a oba jako na povel začaly řvát. Dcera pak řekla "omluvte se" má je slušně vychované a ony se hned omluvily a snad se i trochu zastyděly.

    OdpovědětVymazat
  2. Tomu se právě teď snažím bránit, aby si nezvykli...

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva vtipy! Jako bychom se domluvily. Já mám zase o kočkách.

    OdpovědětVymazat
  4. vtipné ten pes je děsivý

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Stejně to dopadne podobně...přála bych ti vidět jak se teď havinkové když není muž doma na jeho půlce roztahujou. Jsou sice tři, ale dokážou se tak rozvalit a natáhnou že těch 9O x 200 centi zaberou do mrtě.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Já vím, ráno jsem je viděla

    OdpovědětVymazat
  7. [11]: No má je skoro tak velké jak ta bublina!

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělé, Vendy! Ten vyděšený čoklík je děsně legrační.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten vyděšený je super, copak ho tak vyděsilo

    OdpovědětVymazat
  10. [14]:Asi si myslel že to bubák co ho chce sežrat!

    OdpovědětVymazat
  11. [7]: vsak uz jsem chtela napsat "podobnost ciste náhodná"

    OdpovědětVymazat
  12. Psisko vypadá srandovně.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....