23 srpna 2013

Dejte mi pár růží, pro smutnou paní ...

....a tak nejen pro smutné paní
pár růžičkových tak jak se zase nastřádaly...







13 komentářů:

  1. já sice růže nemusím, páč mi přijdou příliš pyšné, ale fotky jsou pěkné

    OdpovědětVymazat
  2. Letos se růžičkám nějak nechce,alespoń u nás.

    OdpovědětVymazat
  3. Já růže rád, nosem i okem

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Zajímavý, pyšná kytka....to mě nenapadlo!

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Mě letos a to musím zaklepat na dřevo jdou. A to jsem je vloni přesazovala a dost pozdě. Spíš jsem měla strach že z nich nic nebude a ještě na jaře některé vypadaly že ani zimu nepřežily. A kolik už jsem jich měla ve váze!

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Tak tady by pro tvůj ctěný nos připadala v úvahu jen ta první, fialková. ta ovšem voní velice hezky. Tak ovocně. Ty ostatní voní po soli. Ještě budou další, tentokrát barevnější. U těhle mě bavilo to tmavé pozadí které jsem ještě u některých úplně zatmavila a ony pak vystupují tak zvláštně z toho černého podkladu, jako by se vznášely ve vzduchu.

    OdpovědětVymazat
  7. Pokud jsou růže opravdu pyšné, mají být na co. Mám je moc ráda a tvoje fotky se mi líbí, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné jak fotky tak ruze!Já asi ruze miluju,hlavne ty vonavé,ale ty ve váze dlouho nevydrzí,bohuzel.....

    OdpovědětVymazat
  9. Růžičky jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  10. Růže můžu také, i ty v reálu, i ty na fotkách. Jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tyhle růže jsou přenádherné, mají romantický nádech a pěkný filtr jsi použila nebo v PC? Každopádně je to fuk, moc hezky se na to kouká, nejsem sice zrovna smutná, ale unavená jo a tak potřebuju papání pro oči a kam jinam jít než k Vendy . Díky za vzpruhu, bylo u Tebe zase moc krásně!!!! Musím chodit častěji, ale hernajs nějak to nestíhám - ten blog žere nějak čas a zaměstnání a tak vůbec

    OdpovědětVymazat
  12. [12]:Žádný filtr, jen jsem u některých stáhla už tak hodně tmavé pozadí úplně na černo tím že jsem dala stín v editoru až na maximum a jen stáhla sytost barev na původní stav. A u té první a poslední to nabylo ani nutné, protože ta poslední byla focená na večer bleskem takže to pozadí zčernalo a u té první se to podařilo nějak samo.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....