22 srpna 2013

25 / 52


1 - 2 / 16.8.- 17.8.13
Radost z ticha. V noci. A bez špuntů. Kdo má doma partnera který v noci vyluzuje zvuky hlasitosti motorové pily ví o čem je řeč. Taky asi chrápu, jen tím nebudím. Možná nenechám usnout, to jo, (alespoň jsou to slova dcery) ale nepřestávám dejchat, nemlátím kolem sebe a nechroptím jak v posledním tažení. Dneska se odhodlala konečně návštěva k odjezdu. Nebýt toho že měly holky hromadu oblečení a věcí na praní a nejít obě v pondělí do práce, počítám že by jely až zítra. I tak to bylo s pláčem. Tentokrát obě. Vždycky plakala jen mladá....a začínám chápat pravdivost rčení že "Ryba a návštěva druhý den začíná smrdět". Jediní kdo asi litují jsou psi....

3/ 18.8.13
Dneska nezvyklý klid po rušných deseti dnech. A musím říct že mi to vůbec nevadilo. Hádky nejsou moje parketa a ani je neposlouchám ráda. Další radost - přijel mladej ještě dodatečně popřát ségře k narozkám. Ovšem naštval mne i jí, že to už neudělal v týdnu. Kdyby totiž nejezdil každý den okolo nás domů z práce, že.....a po povalování na slunku a když zalezlo tak po úklidu celého baráku jsem konečně zase sama!!! i když jen do zítra do ráa než se vrátí dcera z noční...ale i tak. Krása!

4/ 19.8.13
Dneska jsem dozrála k tomu, vzít kolo a foťák a vyrazit. Na kole po třech letech...To co jsme dřív objížděli já teď raději absolvuji pěšky se smečkou. Nicméně nevím co mě zrovna k tomu dneska dohnalo, asi to že je klídek, nemusím vařit, a navíc není ani vedro a ani nefouká vítr, což je věc která mne na kole přímo vytáčí. Když fouká a já i s kopce musím šlapat. Díky našlapaným hodinám na šlapadle nohy bez problémů, ovšem jisté partie budou bolet. Tedy ještě přesněji už bolí. I přes vycpané cyklokalhoty....ale hlavní je že jsem těch deset možná dvanáct (nemám baterku v tachometru, tak nevím přesně) prvních kilometrů zvládla naprosto lážoplážo a pokud nebudou nějaká jó tepla, vezmu to na cyklajdu, a k Záduleckému rybníku, a .....

5/ 20.8.13
Po včerejším výletu mě bolí ramena a zadní část těla. No na něčem úzkém nebo kraji křesla se moc sedět nedá, ale nožky ani náhodou. A tak jsem si dnes střihla 40 minut na šlapadle a šlo to jak po másle. Ani jsem se moc nezpotila....přece jen to vypadá že ta shnilost mne tak trochu začíná opouštět. Tak už na tom kole jsem zjistila že se zadejchávám podstatně míň než když jsem dřív jezdila. A každý kdo to zažil ví jaká to je radost....

6/ 21.8.13
Nedobré datum dějinné, a já dneska navíc naklusala znovu k zubaři, páč se mi odloupnul kus zubu z toho kde mi dával před třemi nedělemi plombu a ta mi na chatě vypadla. Takže znova vrtando grando, plombička a dvě hoďky hladovka. Ale zase jsem si obešla spoustu věcí které jsem potřebovala a koupila si krááásný lak na nehty z kterého mám opravdu radost. Upozornila mne na něj jedna blogerka (Marci-eM moc díky, ty Starsky jsou fakt něco) která mu také propadla. A největší radost dneška je ovšem....tramtadadá!!!....potvrzení z Belgie z FCI(což je Mezinárodní kynologická federace) že Bobešovi je přiznán titul International Beauty Champion čiže Mezinárodní šampion krásy!!! Až přijde diplom samozřejmě dodám fotečku.

7/ 22.8.13
Tak konečně dneska ten vytoužený den samoty. Nic nemusím. Ale můžu všechno . Nemusím nic uklízet, ale můžu. Podle nálady. Nemusím vařit. Ale můžu když chci. Prostě den svobody. Bohužel jsou strašně zřídkavé. Taková konstelace se najde málokdy tady doma. Anebo když jsem pryč já....a tak s radostí dělám jen to co chci já!

16 komentářů:

  1. Blahopreju k titulu!A konecne fenecku,at vidíme potomky! Jak te chápu s tím chrápáním!Já byla na cestách s kamarádkou.I v mém veku jsem byla doposud toho názoru,ze jenom chlapi chrápou tak,ze se nedá spát.Byla jsem poucena lepsího!

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že tento týden byl mnohem lepší, než ten minulý. Prima!

    OdpovědětVymazat
  3. Bobeškovi i tobě gratuluji

    OdpovědětVymazat
  4. S lakem to mám podobně jako Katka. Nesnáším rukavice a v létě si vždycky tak zničím ruce, že je dávám do kupy celou zimu.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Ono to prostě občas chce. Dělat to co chceš ty a tak jak to chceš ty než neustále být byť i jen vizuálním dozorem jestli náhodou nesedíš u počítače, jestli už se připravuje matroš k obědu....i když todělám i když jsem sama, ale tak jak chci já a ne okolí....no s šampionáty asi už definitivně končíme. Nejsou lidi kteří by se mnou jeli na Slovensku zkusit dodělat alespoň toho Slovenského šampiona. O Polském ani neuvažuji....

    OdpovědětVymazat
  6. [2]:Vzhledem k tomu že na rukou mi lak vydrží tak den spíš si lakuju nehty na nohou. Nicméně tenhle drží už třetí a to jsem včera i něco plela ale i pálila větve a suchá stébla z té mojí megatrávy. Tak je faktem že já jsem se už naučila dělat v rukavicích, dřív jsem v nich nedělala vůbec. Ale musí to být jen ty tenké látkové s pogumovanou dlaní a prsty. Nic většiho a volnějšího nesnesu. Pro mne by bylo ideální něco jako nezničitelné chirurgické rukavice...

    OdpovědětVymazat
  7. [1]:No jo, fenečku....pořád máme málo titulů a o ty jde především....čím víc tituly se rodiče pyšní tím lépe a dráž se pak prodávají štěnda....

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji Bobešovi i tobě k titulu.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný průřez týdnem, Vendy, jsi hodně aktivní. Obdivuji tě, že jsi sedla po třech letech na kolo, druhý den to muselo být opravdu dost náročné, ale ty jsi nezmar, jak vidím.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Tak bylo to v pohodě, jen jeden poznatek. Před jízdou na kole není radno se holit....jenže to jsem nevěděla že pojedu     

    OdpovědětVymazat
  11. Zubaře ti nezávidím, ale jinak týden docela vydařený.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Naštěstí i ten zubař se dal zvládnout, nebolelo to naštěstí to bylo krátká doba a nestačilo se tam nic zkazit....

    OdpovědětVymazat
  13. Moc se mi líbí Tvoje deníkové zápisky Vendy a samozřejmě mě moc potěšilo to se Starskami, tak to je super, že sis je pro radost a za odměnu za zubaře koupila !-D. Snad Ti i vydrželi slušně na nehtech, když Ty nenecháš ty ruce v klidu ...Jéžiš to mi vykládej o drahé polovičce co v noci řeže stromy pilou, většinou to nějak zvládáme, ale poslední nevím, co to je ale fakt blbě spím a už jsem jednou skončila na tvrdé sedačce v obyváku, protože jsem se fakt nutně potřebovala vyspat, toš šlo to slyšet až tam, ale už to bylo tlumené . Konstelaci, kdy nemusím nic a můžu všecko zažívám strašně málo a vím, jaké blaho to je, když tato vzácná chvíle příjde, to stojí za to zaznačit do deníku. Tak Ti přeju ať máš těch chvil, co nejvíc - děcka dospělé, tak co . No i já si trénuju "zadek" na kole, už jsem se trochu rozjezdila, ale furt bolí. Ať máš krásný den!

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Zjistila jsem zajímavou věc. Když si novým lakem nalakuju ruce, vydrží to klíďo tři čtyři dny. Ale při dalších lakováních už tak den, dva. Starsky držej, a mají tu výhodu, že když se ošoupne kraj, tak stačí doláknout jen ten. Díky té struktuře se to naprosto ztratí.....jen to odlakování jako u každých třpytek je trošku pracnější....včera se drahá polovice vrátila a já si zase užívala. Tentokrát to zdokonalil ještě o mlácení rukou do skříně...A holka si zabrala momentálně synův pokoj pro sebe páč má ve svým borčus! A je líná si to uklidit! Dneska to dostane befelem a já se stěhuju nahoru!!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....