24 srpna 2013

Křížení.....


Hned dva dny po sobě
i když pokaždé v jinou denní dobu se na obloze ukázalo takovéhle křížem krážem....


Křížení mnohanásobné





Křížení na třetí

16 komentářů:

  1. nad námi se to také křižuje. Jě těch letadel nějak čím dál více, ale to je asi létem a dovolenými.  Mě se to líbí nasvícené sluncem večer. Když to trochu rozfouká vítr. to jsou pak obrázky. Máš to jako nějaké japonské písmeno. třeba to něco znamená.

    OdpovědětVymazat
  2. Někdo na nebe namaloval letadlo.

    OdpovědětVymazat
  3. Dosti výrazné křížování.Když létají tryskáče,ty zanechávají vždycky po sobě stopu a někdy jsou tak hlasité,že se ti zdá,že z toho zvuku zblbneš.

    OdpovědětVymazat
  4. Tady mi přelétávají denně nad hlavou a mám podezření, že kvůli nim vždy ztratím signál na net.

    OdpovědětVymazat
  5. To snad byly nějaké manévry, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Těch hodně čar bylo focených navečer, to vždycky vynikají víc a dýl se na obloze udrží. Tak lítá tu dost letadel i ve dne, ale u těch třech mi to připadá spíš jak mraky. Už jednou jsem měla na blogu podobné fotky, mraky šly do vějíře ve stejných pruzích.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Někdy to vypadá zajímavě, ale mě tyhle čáry dost vytáčí.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Mě vytáčí, když jsem kdesi slyšela jejich spotřebu...

    OdpovědětVymazat
  9. U nás se to taky křižuje ostošest.

    OdpovědětVymazat
  10. Vykřížkované nebe jako tiket sportky.

    OdpovědětVymazat
  11. Naprosto suprové úlovky! To se ti povedlo zachytit dokonale. Klidně můžeš přidat do nemalých radostí, protože ne vždycky se ti tohle povede.

    OdpovědětVymazat
  12. Takéto krížom-krážom vo vzduchu tu mám ja často, pretože bývam v blízkosti dvoch letísk. Ale vlastne lietadlám, ktoré vzlietajú a pristávajú na týchto dvoch letiskách už nad nami takéto čiary nie je vidieť, lebo sú nízko.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]:Kdyby aspoň z toho byla nějaká výhra! Nebo bylo výhrou to že jsem si toho všimla?

    OdpovědětVymazat
  14. [15]: Nevím, vypadalo to tak že se piloti nemohli dohodnout kam kdo poletí....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....