17 srpna 2013

Něžně bíle....

16 komentářů:

  1. Nádhera. Mám ráda takové křehké kytičky.Prima kompozice i hloubka ostrosti.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Za to teď ze zrcadlovkou s tím bojuju....ach jo, proč jsem jí vlastně chtěla, nevíš ?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Já se zrcadlovce bráním už moc roků, známý fotograf mě přesvědčuje, že na to mám, ale já vím, že to chce pořádný kurz a bohaté zkušenosti a ty já nemám. U mojeho fo´táku vidím, jak bude snímek vypadat při namáčknutí spouště a tak mohu podle toho upravovat čas a clonu a opět vidím, jak to bude vypadat. To je výhoda polozrcadlovky. já nevím, jestli to zrcadlovka má, že vidíš údaje a výsledek na displeji ještě před vyfocením. Ale zrcadlovky mají lepší světelnost objektivů a dokáží více. neboj to se naučíš.

    OdpovědětVymazat
  4. krásný, taky je mám, ale nevím, jak se jmenují

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Ptačinec velkokvětý. Se to jmenuje. Jakmile se na vrbě nebo okolo ní objeví takové rezavěhnědé piliny je zle. Už tam ta svině vrtá. Nám to takhle dělala dva roky než z toho začaly lézt. Já podezírala sršně kterých tam bylo vždyvcky okolo veby dost, že si to chroustaj oni na stavbu hnízda, jenže oni si to sbírali po té housence.....

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Dneska se moi třeba povdly dva dokonale ostré snímky z dost blízka, ale z nějakých patnácti. Někde dělám chybu ale kde? A už mám hlavu jak balón z čerpání informací že už pomalu k tomu foťáku a focení cejtím nenávist

    OdpovědětVymazat
  7. To je něžná krása. Kouzelné

    OdpovědětVymazat
  8. Ptačinec má krásné něžné kvítky, Vendy. Makro je moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná fotečka. Jemné a čisté

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Já neříkám že nejsou, ale dá to fušku se naučit jinému focení než s tím ultrazoomem. Tam to bylo opravdu hodně o automatu a režimech, tady je to víc o manuálu

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: To je ještě původním foťáčkem. Ta fotka je někdy z května

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: A přitom je to pěkně vlezlej plevel....

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Fotit kompaktem bylo jednodušší, má malý čip, a tím větší hloubku ostrosti a taky funkci makro. Zrcadlovka už chce víc práce a přemýšlení.

    OdpovědětVymazat
  14. Je to taková skromná kytička.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....