18 srpna 2013

I slunce je život....aneb se sluncem na dlani


Poslední dobou mi
nějak TT nejdou pod nos. A i tohle poslední i když už svými možnostmi rozsáhlé mě nějak moc nelákalo k tomu něco psát. Však taky o čem a jak. O svém, před lety dost smutném období s alkoholikem? Tak o tom už jsem psala a koho by to navíc zajímalo? O svém dětství mezi Prahou a vsí? Pro mne určitě úžasném, ale pro ostatní? Nejsem poutavým vyprávěčem takže by to vyznělo asi velmi ploše a nudně. Ale pak vzniklo těhle pár fotek a mě došlo, že by se vlastně i ony k tomuto tématu docela dobře hodily.
Vždyť přece bez slunce není život! Bez něj to ve tmě a zimě prostě nejde! Takže z pár náhodných výcvaků vlastně vzešlo moje srovnání se s Tématem týdne....






33 komentářů:

  1. Moc hezké. Ta první se mi ale líbí nejvíc. Sluníčko září jako prstýnek na ruce, je nespoutané a máš ho u sebe. A těch pár jednoduchých vět stačilo, aby si člověk představil osud nelehký a přesto tě nezlomil.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já si vlastně nějak ani nemůžu říct která se mi líbí nejvíc, ale nejvíc se tomu přibližuje ta E.T.volat domů, tedy ta se slunkem na špičce ukazováku

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádherné! Čarovné obrázky se sluncem, líbí se mi hned ta první. Mají své kouzlo, jsou neobyčejné. Trochu mi připomněly poslední kouzlení s fotografiemi u Čerfa, taky se slunečními paprsky, ale tvoje chytání slunce do dlaní je ještě kouzelnější.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné! Dobrý nápad! Je vidět, že jsi pravák, kromě jedné fotky jsou sluníčka vždy v levé ruce.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Jo, jo, Petr to dělá při expozici....Tady moc kouzlit při focení nešlo, držet v jedné ruce foťák, a ještě manuálně ostřit nejde. A automat mi to kvůli tomu slunci zaostřovat vůbec nechtěl. Takže jsem si musela tak nějak bajvočko manuálně zaostřit a pak naslepo cvaknout. Ležela jsem totiž při tom na lehátku....

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná kouzla se sluníčkem. Nejvíc se mi líbí druhá a poslední fotka.

    OdpovědětVymazat
  7. báječné hrátky se sluncem!

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, teď mi doslova spadla brada!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Jedna hezčí než druhá. Šikovná holka

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělé, letní, hřejivé, blyštivé.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tak někdy mě ležíc na slunku napadají roztodivné věci....

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Sluníčko mi mimořádně nevysušilo mozek, nýbrž se v něm vylíhnul tenhle nápad

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: A byl zatraceně dobrej, podle výsledku. Moc se mi to líbí. Miluji hrátky oblaků , sluneční paprsky mezi nimi, ale než dojdu pro foťák, když na ně zírám většinou podvečer z balkonu, je to zase jiné.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Dneska plovajíc po hladině bazénu na lehátku a hledíc na to jak vyrážejí zpoza mraků jednotlivé paprsky nadávala jsem že nemám u sebe foťák. Ale jelikož byla voda dosti studená a já tu která už na lehátku byla měla zahřánu nevylejzala jsem si tedy pro foťák a jen se kochala

    OdpovědětVymazat
  15. [8]: Tak mě už to nějak napadlo dřív, když jsem se dívala na slunko přes ruku, že by to možná nebylo špatné zkusit vyfotit. Ale realizace trvala dýl.

    OdpovědětVymazat
  16. [7]: Jó, taková jsem já, matko....hračička

    OdpovědětVymazat
  17. [14]:Tak to můžeš být ráda, žes ten foťák neměla, možná bys ho v horlivém hledání co nejlepšího záběru potopila i se svou maličkostí.

    OdpovědětVymazat
  18. [15]: To je úplně jedno, efekt je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  19. [17]: Tak pokud by na mne šplouchla ta studená voda tak jistě!

    OdpovědětVymazat
  20. To jsou úžasné fotky, to by mně nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
  21. Ty jo, to jsou nádherné fotky! Moc se ti povedly ty paprsky, není jen tak je vyfotit

    OdpovědětVymazat
  22. Moc pěkné, ty máš Sluncem prozářené i nehty.

    OdpovědětVymazat
  23. [21]:Trochu jsem musela přidat na barvách aby byly dobře znatelné

    OdpovědětVymazat
  24. Obzvlášť na té poslední fotce vypadá ruka jako nějaká socha.

    OdpovědětVymazat
  25. [22]: No, je zázrak že vůbec nějaké mám....tedy že mi alespoň takhle trochu narostly...

    OdpovědětVymazat
  26. Vůbec netuším, jak by si s tím můj automat poradil... (Sony Cyber-shot DSC-H1)

    OdpovědětVymazat
  27. [27]: No kompaktík by to asi opravdu nedal....ten je skvělej na jiné věci, třeba na makra....

    OdpovědětVymazat
  28. Dobrý nápad a velmi pěkné provedení. Není nad inspirované rozjímání na lehátku

    OdpovědětVymazat
  29. Pěkné hrátky se sluníčkem

    OdpovědětVymazat
  30. Jednou jsem viděla něco podobného s měsícem.

    OdpovědětVymazat
  31. [31]: To bys mohla taky zkusit!

    OdpovědětVymazat
  32. [32]:Měsíc se mi fotí strašně špatně. Na ten je potřeba stativ a dlouhý čas. A objektiv s větším zoomem....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....