17 srpna 2013

Na osvěžení....

....snad přijde vhod
sem tam nějaká ta kapička z posledního deště. No už je to dost dlouho kdy zapršelo. Něco málo by to zase sneslo. I když ty poslední dny jsou skvělé, není takové šílené vedro, slunko a azurová obloha...ale světlo už pomalu začíná upozorňovat, že podzim se chystá převzít žezlo.


















17 komentářů:

  1. všechny jsou parádní, ale ta třetí od spodu je nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, křehké, dojemné. Mně se líbí všechny!

    OdpovědětVymazat
  3. Kapičkování, to je krása, moc se ti povedli

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:No.....odpad byl větší než počet uveřejnitelných   

    OdpovědětVymazat
  5. kapkám nikdy neodoláš, viď? ale jsou půvabné

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné osvěžení, Vendy. Nejvíc se mi líbí černobílá fotka a pak ta nad ní. Kapky jsou krásně ostré ... a pak že máš problémy fotit makro!   

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: No jo, ale víš jak mohutný byl odpad? A to jsou ještě skoro všechno výřezy....klasický makro moc ne.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: A já móóóc děkuji! Vážně.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Studené! Hlavně....

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Ne...a kdo by taky odolal!

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Každý fotograf má odpad, i profíci. Všechny fotky se použít nedají, musíš vybrat ty nejlepší z nejlepších. Někdy je to třeba jen jedna nebo dvě.

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Jo, jo...je to tak...

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny jsou krásné,radost pohledět   

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherné.:)))))       

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....