30 srpna 2013

K růžím patří listy, k listům patří kapky....


Dvě opět moje oblíbené...
Kapičkové. Vypadají stejně, ale nejsou. I kapky vypadají na první pohle stejně.
A při tom je každá jiná...



11 komentářů:

  1. Parádní kapičková. I ta úprava je super.

    OdpovědětVymazat
  2. Říká se, že kapka, kterou přeteče číše, je poslední, ale Bodenstedt napsal: " Kapka lásky je víc než vodopád zlata". Vždy když vidím orosené růže, listy, kapky rosy či kapky deště, vždy si na to vzpomenu. Moc pěkné fotky!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné, zítra mají tady kapičky padat z nebe, na což se zrovna netěším.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotografie! :) Moc se mi líbí ta kompozice :)

    OdpovědětVymazat
  5. kapičkování je super!

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: Děkuju . Kapkám nikdy neodolám. Zvlášť když se tak pěkně třpytí!

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: To je moc hezký citát, a pravdivý

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Já doufám že tady ne, potřebuju posekat ještě zbytek zahrady, už jsem na to neměla sílu...

    OdpovědětVymazat
  9. Překrásné Vendy, na kapky mě nalákáš vždycky, moc pěkné efekty, máš pravdu, každá ta kapička je jiná, tohle bych klidně mohla mít jako velký obraz a meditativně na to zírat , jen mi to nějak vázne s tím focením kapek...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....