13 července 2013

Trochu krásna....aneb příroda maluje


Ale aby i krásno se okolo nás
vyskytovalo a to zcela zdarma, jen tak pro radost a potěchu našich očí a duší se stará naše dobrá, a námi tak huntovaná, Matička Příroda. Dvě z jejích úžasných letních pláten vám teď předkládám....



P.S. Podotýkám, že tady jsem si ani trošičku nezahrála s jedinou fotkou....

17 komentářů:

  1. Luční kvítka jsou svou jednoduchostí a bez šlechtění nejkrásnější ze všech květin . Při každé procházce s Jonáškem nebo na výletě si je fotím pořád dokola a přesto se jich nemohu nabažit . Jsou to boží kvítka, která bohužel už mnohde mizí v důsledku lidské činnosti   .

    OdpovědětVymazat
  2. A já se chtěla zrovna zeptat,zda sou upravené.Kdys to fotila,pod mrakem?

    OdpovědětVymazat
  3. Luční kytičky jsou krásné svou jednoduchostí.

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně takové pohledy se mi vybaví pod pojmem léto.

    OdpovědětVymazat
  5. To je nádhera, miluju tyhle letní scenérie.

    OdpovědětVymazat
  6. To jsi nafotila úžasně. Jedna fotka obilí s "modrou dekorací" a druhá fotka s "červenou dekorací"

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotečky, něžná a krásná kvítka, jedna do modra jak nebe a jedna do ruda jak slunce

    OdpovědětVymazat
  8. I když bez hrátek, přesto nádherné obrazy.

    OdpovědětVymazat
  9. Jen aby nám obilí dozrálo a byla bohatá úroda.

    OdpovědětVymazat
  10. [2]:Nebylo zataženo, ale jak jsem zoomovala do dálky tak se to tak krásně vybarvilo. To obilí do modra a ječmen je jak sametovej.

    OdpovědětVymazat
  11. [8]:Sama jsem byla překvapená když jsem to viděla v počítači co to samo vyrobilo za skvělej efekt....

    OdpovědětVymazat
  12. klasická polní kombinace

    OdpovědětVymazat
  13. Dnes jsem viděla něco podobného na Fleru, hned jsem si říkala, kruciš, neobšlahla to ta holka od tebe? A šla jsem porovnat. Ale ne, nemusíš mít strach, je to jen podobné, ale jiné - měla taky nafocené chrpy v obilí, ale byly jinak rostlé.

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Na Fleru? Tam jsou snad většinou ruční práce, ne? I fotky?

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: Krásná a klasická polni kombinace

    OdpovědětVymazat
  16. Je to zajímavé, já bych se vsadil, že modrá barva stvolů vznikla grafickými úpravami v počítači.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....