08 července 2013

No.13....



"Musím jít do koupelny"

Tak tohle znám až moc dobře. Jak se člověk odebere ze sedačky, z křesla nebo i z postele nemá se kam vrátit a sednout či případně lehnout. A v tu ránu máme barák plnej absolutně hluchejch psů.....


I tohle znám. Když jsem jako malá holka jezdila na tu chatu kam jsem se po desítkách let zase vrátila, měl otec takového krásného chlupáčka kterém postavil úžasnou psí boudu. Srub s verandou, okénky a střechou pobitou taškami vyřezanými z březové kůry. Paradoxně havinko o ní nejevil vůbec zájem, za to já získala místo pro hraní s panenkama....a víte co bylo první co jsem viděla když jsem po těch letech na chatu zas přijela ? Správně, ta bouda.....a stojí tam pořád. Jen ani z našich psů tam žádný nechce jít, a to je ještě vevnitř luxusně zateplená pro dalšího havinka kterého otec měl. Jediná kdo do ní chodil si během dne lehnout byla Matylda. Vždycky si lehla tak že byla částečně vevnitř a částečně na verandě. Aby o nic nepřišla...

13 komentářů:

  1. Tenhle první vtip je fakt ze života nefunguje to jen na pejsky, můj kočičák i kočka to dělají úplně stejně, jakmile opustím svoje místo na sedačce hned se tam někdo nakvartýruje a dělá, že tam leží odjakživa

    OdpovědětVymazat
  2. Oba pěkné a ze života. Jsou prostě inteligentní.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám jen takový pocit nebo se opravdu pes tváří smutně, že přišel o boudu?

    OdpovědětVymazat
  4. Martin V8/7/13 14:32

    Oni jsou psi vybíraví, co se týče konkrétního místa. My doma děláme boudy tam, kde už si psi lehají. Mimo jiné kvůli tomu, že bouda pro 2 filouše se potom dost špatně přesouvá. S tou největší meli co dělat i čtyři ukrajinští bohatýři. Kdo umí proutkařit, má zpola vyhráno, psi si nelehají na geomagnetické anomálie - "dračí žíly" (narozdíl od koček).   Tak mi přijde, že do té boudy na druhém obrázku se ten pes snad ani nevejde.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]:No jo, ale jak mi pak vysvětlíš že u nás chrápou všichni na jedný hromadě? Tedy na jedný posteli kočky i psy jeden přes druhýho. Tak buď máme psokočky nebo kočkopsy. A na sedačce v obýváku to samé....a nemysli si, že tahle bouda je nějaká lehká. Vždyť si jí sám na chatě viděl...s mladým sme měli co dělat dostat ji z bodu A do bodu B.

    OdpovědětVymazat
  6. naši taky trpí v určitých chvílích úplnou hluchotou

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Náš kocour spával na jedné hromadě s jorkšírem. Samozřejmě na sedačce a dost nelibě nesli, když jsem se je pokusila rozehnat. Když museli dolů, uraženě se odebrali do ložnice.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: A to jsem ještě zapoměla na křesla, o ty se také mezi sebou přetahují. A o jedno i s náma....

    OdpovědětVymazat
  9. Takhle to mám s kocourem. Přes léto je venku, ale v zimě máme obě kočky doma. Kocour leží v místnosti, kde mám počítač. Jakmile se zvednu ze židle, hned se na ni přesune. Známý obrázek ... a teď si představ dva vlkodavy!

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:To umím, kamarád má sedm psů. dogouše, vlkodavku dospělou, vlkodavku štěně, barzojku a tři španělský galgy....mají svoje vlastní letiště protože na jejich koženou sedačku nesměj

    OdpovědětVymazat
  11. Naši psi dělali to samé. Ale kočky mezi sebou neslesli. Kočky byly buďto nahoře nebo dole, podle toho, kde si ustlali psi.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....