07 července 2013

Trochu navlhle a trochu hravě....


Vím že dešťe v tomhle
prapodivném roce má každý plné zuby. Jenže když já mám před domem tuhle hostu, a ty kapky na ní jsou vždycky tak krásné a já nikdy neodolám....ani focení ani hraní

Pavučinkové variace








A listové variace







22 komentářů:

  1.   Ještě jsem neviděla nic krásnějšího!! Ve skutečnosti jsem tohle ještě nepotkala, a k tomu když to někdo zachytí. Krása!

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: A víš co mne na tom nejvíc těší? Že to není se stativem ale z ruky a přitom to vychází takhle pěkně.....

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Na hostě je radost fotit kapky, tam se perfekně řaděj a vydržej hóódně dlouho na místě. A přitom i krásně "svítěj"....

    OdpovědětVymazat
  4. Pár kapek a listy! A co to dovede udělat, když se někdo umí dívat a ještě k tomu umí fotit!

    OdpovědětVymazat
  5. Předposlední u mě vede . Já bych si na tohle bez stativu netroufnul, tím spíš, že to fotím makroobjektivem, u kterého záleží na každé desetince milimetru.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Tak sám víš, že já nemám ani stativ ani nemám makroobjektiv tak se snažím jak to jde i bez nich. A někdy se zadaří....jak říká můj kamarád: "Slepý kuře našlo zrno...."

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné korálky! Sedmá fotka je úplně dokonalá, mohla bys s ní i někam do soutěže. Je moc krásná...

    OdpovědětVymazat
  8. To je nádhera, tak tohle je úplně bezvadně nafocené, krása

    OdpovědětVymazat
  9. Povedené, taky občas kapky fotím a dnes jsem měl raději zůstat u kytiček. Jsem z kola vyřízenej, protože jsem ho píchl a velkou dálku jen po svých.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Dost dělá u toho ten dojem, že to j v černobílém provedení i s lehkými úpravami. U takových fotek se mi ta čb přímo nabízí.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tyhle kapičkové fotky jsou úžasné mám takové makra moc ráda a je vidět, že umíš i otravný déšť převést v krásu. Taky bych ráda udělala nějakou takovou sérii, ale naposledy když jsem mokla a fotila jsem málem ztratila ve spěchu krytky k čočce

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: To už jsem fotila po dešti, ovšem taky někdy jsem lítala po zahradě s kapucou a fotila.....prostě pošuk!   

    OdpovědětVymazat
  13. kapky rosy blyštící se jako diamanty

    OdpovědětVymazat
  14. Moc krásné. Příroda je přemocnááá.

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Ale někdy to dá fušku chytnout to správné světlo do těch kapek. Copak na té hostě tam to jde skoro samo, mají takový zvláštní povrch že ty kapky se na nich dobře drží a odrážejí světlo, ale někde mi to opravdu trvá hodně dlouho než najdu ten správný úhel a stejně to nebývá tak pěkné....

    OdpovědětVymazat
  16. No vidíš, Vendy, a já bych zrovna déšť přivítala, u nás je hrozné sucho.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]:Taky by už nezaškodilo trocha deště, tady se to tak nějak nahání mráček sem, mráček tam ale nevím jestli se z toho něco vyvrbí. Pro jistotu si kytky půjdu zalejt. Ani kvůli tomu suchu nemžu nic dělat na záhonech, je to jak beton a pokud to nechci zrovna brát rejčem....

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Na Ostravsku je to lepší, tam zas prší, nebo aspoň pršelo, až moc.

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je skutečná nádhera.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....