08 července 2013

Kaktusový květ 4....


Tak se tu chlubím svými
kvetoucími kaktusy a říkám si jak mi pěkně kvetou, a pak mi přistanou dva komenty u nichž když rozkliknu web komentujících se ocitnu rázem v kaktusovém ráji....těch barev a odrůd! To se s těma svejma pár prckama můžu jít klouzat.... a tak tady prosím už se značně sklopeným ocasem předvádím kaktus č.4 který mi kvetl.

Jeho název je šílený, jak už to u latinských názvů dost často bývá a to
ECHINOFOSSULOCACTUS PENTACANTHUS. O co šerednější název o to krásnější květy. I když tyhle patří k těm opravdu malým.









Po třech dnech rozkvetla i zbývající dvě poupata...



Letos mám opravdu rekord v počtu kvetoucích kaktusů, nejdřív to odstartovaly vánoční kaktusy, pak jsem si koupila velikonoční po něm mi krásně začal kvést fylokaktus, posléze aporocactus a teď tihle prckové. A ještě jeden svá poupata chystá. Ten už asi bude definitivně poslední který pokvete....

16 komentářů:

  1. Krásnej fešák! Kaktusy klasické jsem nikdy neměla, jen kdysi vánoční. Letos jsem zakořenila zase ten vánoční, ale roste pomalu, nevím, zda stihne do vánoc třeba vykvést, mám jen tři větvičky.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak ony jako spousta jiného byly koníčkem mého muže. On si je nakoupil a pak ho to přestalo bavit. To samé s rybičkama a vlastně i papouchama. vždycky to tak nějak plíživě od něj přešlo na mne....a tak dneska když mluví o papoušcích tak to jsou jen mí papouškové i když ty úplně první jsme kupovali v Praze kvůli němu, rybičky jsou taky moje ač mne k akvaristice přivedl a cop největší akvárka do paneláku sháněl on.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Švanda s Tvým mužem. Ale já taky ráda začínám a dlouho mne to pak nebaví. Ale nedělám to tak hrozivě jak Tvůj muž!

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Naštěstí existuje jeden jediný koníček na který mne nezblbne a to motorky ! To mne fakt nebaví ani neláká....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Ani mne ne. Naštěstí jsem nikdy neměla muže s podobnými zájmy.   

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, název má strašný. Div jsem si nezlámala jazyk při čtení, natož abych to vyslovila.

    OdpovědětVymazat
  7. Možná je malý, ale je opravdu překrásný.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, tvé fotky jsou dokonalé.

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: No možná spíš nepéči. Přes zimu jsou na půdě, bez zalévání nebo tak jednou za měsíc jen navlhčím, na jaře jdou ven a to je pak řádně namočím do vody aby se nacucali. A víc nic.....

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Pokud vyjde všechno tak jak má a já nebudu levá měly by být ještě lepší....anebo taky ne

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkný, kaktusy kvetou nádherně.

    OdpovědětVymazat
  12. Mně taky pokvete kaktus a asi taky fialově.

    OdpovědětVymazat
  13. Echinofossulocactus zacatecasensis byl před čtyřmi roky jeden z prvních kaktusů, které jsem se učila zapamatovat.Nejen název, ale i určit jak vypadá Jsem zvědavá na ten poslední

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle mrňavé květy vyniknou až po vyfocení. Jinak na koukání je to takový nenápadný.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....