17 července 2013

Kvetou hosty....


Postupně mi rozkvétají
hosty. S květy na stonku od cca deset centi až po stonky vyšší než půl metru a stejně je to i z velikostí květů. S květy buď nahloučenými hustě na stonku, či jen tak pár poházenými. Jen mne mrzí že ani jedna z nich nemá květ bílý. Jenže ono je jen málo kultivarů právě s bílým květem. Ale tak či tak jsou krásné a jak jsem koukala po zahradách začíná jejich velký návrat co se jejich obliby týče....






15 komentářů:

  1. Také je mám na zahrádce v šesti exemplářích a mám je moc ráda. Každá rostlinka má jiné zbarvení listů a krásně zdobí.

    OdpovědětVymazat
  2. Kvetou ti krásně,my hosty nemáme.

    OdpovědětVymazat
  3. Kvetou krásně a ty jsi je parádně nafotila.

    OdpovědětVymazat
  4. hosty (bohyšky) mám moc rád, u nás se jim daří, většina zahrady je ve stínu. jen kdyby tak nechutnaly slimákům a okolní zvěři...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně ti kvetou, jsou to nádherná kvítka

    OdpovědětVymazat
  6. Letos kvetou obzvlášť pěkně. Ty se vyznáš - kvetou některé i jinak, než takhle fialově?

    OdpovědětVymazat
  7. [1]: Jsou nenáročné a při tom tou variabilitou velikostí a různorodostí listů hodně ozdobné.

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: To mne překvapuješ, jsou snad na každé zahradě. Tedy tady v Čechách, je fakt že nevím jak v Němcích.

    OdpovědětVymazat
  9. [4]:no a já je mám skoro celý den na sluníčku a taky skvěle jdou, bez problémů...jo až na ty slimejše. Tady nehrozí že by nám sem vlítla nějaká jiná zvěř a psi je naštěstí nežerou

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Už jsem to tam psala. Bíle. Já má bohužel jen ty fialové květy....i když každý je v trošku jiném odstínu, nebo má tmavší proužek, ale furt jen fialové.

    OdpovědětVymazat
  11. Moje mají teprve poupata, ale mají. Hurá., myslela jsem, že už nepokvetou, když všem kvetou.

    OdpovědětVymazat
  12. Tyhle kytičky jsou strašně vděčné, patřily k mým oblíbeným.

    OdpovědětVymazat
  13. Tak jsem obešla mé hosty a jednu bíle kvetoucí jsem našla. Kdybych věděla kam, tak ti pošlu fotečky. Zdraví Janka   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....