17 července 2013

Jsem zamilovaná....

Ano, přiznávám se,
jem zamilovaná. Jsem zamilovaná jak jen žena může být. Vznáším se na obláčku a těším se na každý nový den. Je to láska na opravdu ten nejprvnější pohled, takové to zajiskření jak když se spojej dva dráty na vysokém napětí a jiskry lítají po širém kraji.
Je to opravdu fešák a já jsem z něj unešená. Má skvělé pevné tělo, dobře stavěné, a když na něj položím ruku ten dotyk mne úplně elektrizuje. A jak kásně mi do té ruky padne! Jakobychom byli pro sebe určeni už dávno, jen jsme se bohužel potkali až tak pozdě. Ale hlavně že jsme se vůbec potkali! Někdy je život nepravedlivý že nám nabídne to nejlepší až nakonec... Není to žádný bledničkový typ, má krásnou barvu. Nikdy bych neřekla že se takhle zamiluju jak puberťačka a budu z toho tak nadšená. Měla bych být naopak dle mínění okolí ta usedlá matróna která už nezná žádné bouřlivé city a pomalu se chystá na podzim života. Jenže já ne....rady typu K čemu ti to je, nebo otázky Proč? jednoduše přehlížím a neustále přemýšlím jak to udšělat abychom byli spolu jen my dva, a jak bychom mohli být spolu co nejdéle.
Tak samozřejmě, je to asi poslední láska mého života, a tak si jí užívám z celého srdce a s takovou intenzitou která až spaluje. Když se na něj dívám jsem šťastná že ho mám a těším se na spoustu krásných chvil které doufám spolu prožijem. Vím to a moc se na to těším. Zvlášť až dojde na to zjistit jaké umí podávat výkony a jakou má výdrž, protože ne kvantita, ale kvalita je pro moje uspokojení to pravé.
I teď mne láká a vábí k akci a já vím že se nenechám dlouho pobízet a svou lásku mu budu moci naplno projevit.

Já se omlouvám a jdu se své lásce věnovat. Teď mě napadlo, že vám vlastně dlužím její jméno!
Takže dovolte abych vás seznámila. Moje láska se jmenuje NIKON D3200 Smějící se.

30 komentářů:

  1. Krásné vyznání lásky. Ani se nedivím, jsem na tom podobně, akorát, že ten můj miláček se jmenuje Olympus.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné,vtipné vyznání VendyW. Tvůj manžel by byl jistě potěšen,kdyby to patřilo jemu.

    OdpovědětVymazat
  3. Téééda Vendy, tak už ho máš doma!!! Teda to je krásné vyznání lásky! No u nás pomalu někdy můj muž žárlí na můj Olympus, se kterým mám už rok krásný vztah,a který kupodivu vůbec nezevšedněl,téměř ho nedávám z ruky - musím se s ním prostě potěšit každý den. Věřím, že u Tebe to bude taky tak silné i po roce a více....Těším se na Vaše společné fotky!!! Užívej si svou lásku!

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k tak krásné lásce. Jen ať ti tato láska vydrží hodně, hodně dlouho.

    OdpovědětVymazat
  5. Wendy, ty jsi číslo, ale je vidět, že jsi pookřála! Jo láska, je láska!

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné a láskyplné vyznání. Tak ať vám to spolu pěkně klape .

    OdpovědětVymazat
  7. Hned me napadlo,ze to bude milásek,fotácek ,to dvounozí muzou jen závidet takové vyznání.Tak preji hodne stestí a dobré námety a at más cas ty námety dávat na blog!

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné vyznání a vůbec se ti nedivím. Tohle je pravá láska.

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy, užij si svého miláčka a pořiď spoustu krásných fotek

    OdpovědětVymazat
  10. [2]: Tak trochu jo, dodal zbývající dva tisíce... Škoda, za ty da roky by to bylo víc, foťák ba byl levnější takže by se dal koupit i makro objektiv. Ale zase takhle ho mám teď jako žhavou novinku(proto ta žhavá barva) a můžu se s ním kochat.

    OdpovědětVymazat
  11. To se nediví! Tiše, ale silně závidím.

    OdpovědětVymazat
  12. [3]: Mám a jde mi hlava kolem! Dneska z něj musím vydobýt včerejší focení a pak uznovu vyresetovat nastavení a začít znovu. Něco jsem tam v přímé neznalosti porůzn ponastavovala a teď se toho potřebuju zbavit. To je tím, že jsem neměla v úterý šanci v klidu se začíst do návodu a ošahat si to, protože muž do mě drnče celou dobu co jsem se s ním vrátila a já už byla z toho totálně mimo....

    OdpovědětVymazat
  13. [4]: J, on je kompakt dobrej že je malej, ale tenhle zas tak moc velkej a hlavně těžkej na to že to je zrcadlo není. I syn byl včera docela překvapenej. Tak u nás o kompakty není nouze takže když by o něco šlo vždycky nějakej můžu uchvátit. I když k tomu asi nedojde

    OdpovědětVymazat
  14. [5]: Ano a zvlášť ta na první pohled!

    OdpovědětVymazat
  15. [7]: Zatím mi spíš z toho klape v palici   

    OdpovědětVymazat
  16. [6]: Dobrá otázka! On je hlavní strůjce. Když jsem se zmínila že je reálná šance na zrcadlo, poslal mi odkaz na tenhle, já si ho našla a zrovna tam na mne vykouknul tenhle červený, takže jsem se do něj okamžitě zakoukala. Když jsem zjistila že ho mají v Brně v setu tak jsem byla ještě nadšenější, pak mi přišlo že mi vypovídají pojistku tudíž jsem věděla že ne až za dva roky ale teď hned že bude a tak jsem se s Kovbojem domluvila jestli tam se mnou zajede. No a navíc on si ho koupil taky, akorát v černém.....takže díky němu tohle všechno. Tudíž i on si tak trochu to vyznání zaslouží

    OdpovědětVymazat
  17. [9]: Tak když si to ti dvounozí zaslouží tak jim taky klíďo takový vyznán vystřihnu!

    OdpovědětVymazat
  18. [11]: Zatím momentálně řeším problém jak z něj vytřískat do kompu včerejších 390 fotek! Jeli jsme s mužem fotit na hřebenovku od Šerlichu podél poskejch hranic na Neratov, Zemskou bránu a zpět k nám. Jenže jsem si debil nastavila ten největší a nejlepší formát fotek a muj noutbůček má v hlavince málo místa, takže to musím zkusit na mužův anebo na velkej komp v obejváku. A pak začít z přenastavováním . No to víš, blondína dostala do rukou něco složitějšího na výrobu obrázků než tužku a papír

    OdpovědětVymazat
  19. [14]:Tak to já bych bez poctivého přečtení návodu byla na tom stejně ne-li hůře...tohle je na tom vždycky nejhorší - než se člověk s tou svou láskou sžije . Já měla obrovskou výhodu, že můj kolega má ten samý foťák, tak jsem se ho mohla ptát na každou blbost . Držím pěsti a těším se na fotky! Jinak i já jsem byla překvapená tím, že Nikonek není tak velký a těžký jak vypadá - dobře se drží, kámoš mi ho na chvilku půjčil.

    OdpovědětVymazat
  20. [13]:Můžeš závidět i hlasitě. Mě to nevadí....já zase chodím závidět jinam

    OdpovědětVymazat
  21. [21]:Tak on si ho kamarád kupoval stejně se mnou, proto tak nadšeně souhlasil že tam se mnou pojede, jenže on na rozdíl ode mne ho ještě kvůlivá takovému časovému presu jaký má, vůbec ještě od úterka nevybalil....ne že by nechtěl ale prostě mu na to ještě nezbyl čas. Takže se musím učit stylem pokus - omyl.Opravdu se drží výborně a ta nízká váha je asi tím že má tělo z umělé hmoty. Oproti poctivé kovářské práci Zenitu který je celokovový. A i starším Nikonům, protože ten kámošův starší je taky pěkně těžkej. Jedinou výhradu co proti němu ta moje syn- korouhvička kritik měl bylo to že mu připadá ten objektiv k tělu moc robustní a že to vypadá trochu blbě. Ani dokonce neměl námitky na tu vínovou barvu. A to je co říct, v tomhle je konzerva. Foťák musí bát striktně černý. Jenže zase já jako ženská....

    OdpovědětVymazat
  22. Při čtení článku jsem si myslela, že máš nového psíka......takže jsi mně překvapila.

    OdpovědětVymazat
  23. Napsala jsi to bezvadně, jako ta reklama ke ketchup.

    OdpovědětVymazat
  24. Plně tě chápu. Já když si koupila nové kolo, chodila jsem se na něj klidně i  několikrát za noc dívat.

    OdpovědětVymazat
  25. To bylo pořád strachu, Vendy, a teď je z toho láska na první pohled!   

    OdpovědětVymazat
  26. [27]:Jen si nemysly, pořád hlodá červíček jestli jsem si neukousla moc velký sousto a jestli budu vůbec umět využít všechno co to zvládá a umí....láska na první pohled to byla hned když jsem ho viděla.

    OdpovědětVymazat
  27. Nádherné vyznání. Já vám přeji ze společné lásky hodně krásných dětí   

    OdpovědětVymazat
  28. [28]: Vendy, vůbec nepochybuju o tom, že všechno hravě zvládneš, pak k tobě budu chodit na radu!   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....