26 června 2013

Východní západ a západ jak má být....

Než jsem odjela do Prahy
podařilo se mi vyfotit tak trochu netradiční západ. Už jsem tenhle "západ na východě" na jednom blogu viděla, a teď jsem ho zaregistrovala i tady. Možná to mělo souvislost s tím co se hned v noci stalo, a to s oním tornádem které prosvištělo Krnovem....

Zatímco na západě měla obloha ocelově šedou barvu.....



....na východě se vybarvila do růžova.....



Zvláštní byl takový ten no, zelenošedý? rantlík okolo mraku


Za to v neděli na chatě byl západ skorem pekelný. Nejdřív mne vytáhl nezvyklý odraz barev na zdi vevnitř a tak jsem po zahradě hledala nejlepší místo pro focení, protože kolem dokola jsou vzrostlé stromy, dráty a sloupy a sluníčko už bylo za obzorem. Pak jsem si všimla že i v lese by se dalo něco nafotit a tak jak je mým dobrým zvykem, v noční košili a županu jsem přes silnici svištěla do lesa a tam na pařezu balancovala a fotila. Naštěstí tam je minimální frekvence lidí i aut tak jsem nezpůsobila nikomu ani šok, ani žádnou dopravní nehodu Smějící se!Ale už vím, kam příště půjdu číhat na západy. I když protentokrát jsem za to vykácení byla i tak trochu vděčná.










12 komentářů:

  1. Západy jak víno. Nádherná paleta barev. To se ti opravdu podařilo.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tady si už sousedi na čelo přestali klepat, protože už by mělihlavu celou oťukanou. Na chatě to je fajn, tam nikdo moc večer nevylejzá tak není na koho moc narazit a vlastně ani nikdo nic neřeší. Bohužel doběhnout tam kde bych viděla na celý hřeben už nešlo, ale opravdu si tam příště půjdu sednout a číhat....

    OdpovědětVymazat
  3. Takovou nádheru nám příroda posílá

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Tak to jseš můj člověk! Ať si všichni trhnou nohou!

    OdpovědětVymazat
  5. západ hoří - východ hasí - přijde déšť

    OdpovědětVymazat
  6. Takhle podobně vypadalo nebe i u nás, docela mě z toho mrazilo, byly to takové zvláštní barvy. Akorát jsem je nevyfotila , jaksi teď nestíhám, začínají mi "hlídací dny".

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Jo sousedová taky něco takového říkala....

    OdpovědětVymazat
  8. Bomba fotky, paráda, to já když fotím, tak fotím a je mi jedno co mám na sobě a jestli jsem učesaná. Ráno vylezu a ještě v košili mažu na zahradu, ze začátku soused zíral, ale už nezírá, už ví

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné barvy. Nejdřív jsem na první pohled myslela, že je máš upravené.

    OdpovědětVymazat
  10. [11]:Nee, tam je max odstraněnej šum na fotkách při velkém přiblížení protože už přeci jen nebylo tolik světla....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....