24 června 2013

Bonusy....

Bonusy jsou takové
zaklínadlo na které slyší spoustu lidí. Bonusy jsou taková třešnička na dortu kterými nás oblažují obchodníci, spořitelny, banky, a někdy i sám život... Mohou být v podobě finanční ale i v podobě nějakých výhod. Bonusem ale také může být i obyčejný úsměv, popřání hezkého dne, sluníčko po dlouhých temných dnech, a hlavně možnost když se člověk stále ještě může vracet domů za maminkou. Tam kde je opravdu doma, do těch krásných míst plných zelených vzrostlých stromů, zahrádek a klidu. Kde na každém kroku na něj koukají důvěrné známé věci a známá místa. Mě se teď v posledních pár dnech těch bonusů dostává přehršel. Krásné slunečné dny, v sobotu proměna virtuálního kamaráda v živoucího, řidiči autobusu kteří mi nejen poradili při mém cestování ale mi i zastavili tak abych to měla co nejblíž, prodavačka v KFC která mi přidala jeden kousek kuřete navíc, a dneska navíc i zpráva o tom, že se moje dvaaosmdesátiletá maminka necelý rok po taťkově smrti zase zamilovala. Do pána, vdovce, s kterým se znají od mládí, který jí až po několika desítkách let řekl že byla vždycky jeho tajná láska. Chodili všichni ( můj taťka, žena toho pána a ještě další) do skauta. Pro mne to byl v dětství vždycky strejda, protože jsme k nim chodili na návštěvu a s jeho dětmi si hrála. S tím vším se mi svěřovala s největšími obavami jestli jí za to neodsoudím. A měla bych? Za co? Že je šťastná ? Že není sama? Že má konečně zase radost ze života? Vždyť to je přeci ten největší bonus který může člověk dostat když najde někoho s kým si může povídat o všem co ho zajímá, a může znovu začít žít.
Takže budu mít na stará kolena nového tatínka. Už třetího.....

27 komentářů:

  1. Tak to je krásné! Blahopřeji Tvé mamince, příteli i Tobě!

    OdpovědětVymazat
  2. "Zivot je pes" se říkává, chceme-li život pohanět, avšak pes je přece nejlepší přítel a umí nejlépe lásku opětovat.A tak nevím, proč se to říká. Život nás často obdarovává dobrými skutky lidí, krásnými zážitky, nacházením ztraceného... Musí to tak být. Vyváženě k nesnázím a potížím. Život není marný boj, o tom svědčí spoustu krásných životních příběhů, jako je i ten tvé maminky. když jsem byla mladá, nedovedla jsem si představit rčení:"Láska kvete v každém věku." Hlavně jsem si nedovedla představit tu lásku starších. Ale je to pravda, ona existuje a je mnohem hezčí v porozumění, dávání i braní. Taková láska přesně ví, proč miluje. Blahopřeji vám oběma, neboť každého to štěstí nepotká. Ale se vstřícností, o které píšeš (řidiči, prodavačka...) jsem se už setkala vícekrát a je to opravdu krásné, že i tohle existuje.

    OdpovědětVymazat
  3. Maruška vše vyjádřila za mě .

    OdpovědětVymazat
  4. Bože to je nádherné, láska je krásná a je strašně dobře, že kvete v každém věku. Moc štěstíčka

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Tak s těma řidičema a prodavačkama to až tak růžový není, naopak těch negativních zkušeností mám podstatně víc než těch kladných.

    OdpovědětVymazat
  6. Teda! To je překvapení. Moc to mamince přeju. Že se neuzavřela do sebe a našla zase životní radost.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: No psala jsi přece o tom, jak tě v poslední době příjemně překvapili..

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Jo v sobotu, ale to právě byly ty výjimky....jinak to je spíš horší....

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:Až je budu sepisovat což bude prča si vzpomenout...

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Každý střípek dobra se počítá. Před 8 lety jsem po 40 letech navštívila své rodiště Domažlicko. Jeden výlet směřoval i do obce Bělá nad Radbůzou,kde moje maminku učila. Lilo jak z konve, ale kdy se tam zase dostanem? Chtěla jsem pro maminku nafotit fotky.  Prostě jsme jeli. V Poběžovicích jsme měli přesedat. Ve starém motoráčku jsme byli jen já se synem. Průvodčí nám řekla, ať nevystupujeme v Poběžovicích, že oni stejně jedou do dopa v Bělé. Ona tam sama končila službu. Bylo to příjemné. Pak se zase řidič autobusu v Domažlicích sám nabídl, že nemusíme vystupovat na autobusovém nádraží, že nás zaveze na vlakové, neboť autobus do H. Tejna pojede až za dlouho a vlak jede za chvíli. To teda bodlo, protože jsme měli v nohách 20 km tůru z Babylonu u Domažlic přes Čerchov a Výhledy do Klenčí pod Čerchovem. V tu danou chvíli to dobrota těchto lidí fakt přijde dojemná.

    OdpovědětVymazat
  11. Spisala si to pekne o skutocnych "bonusoch". Skoda, ze v beznom zivote skor tie "malusy" prevladaju.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:Jo, to jsou právě takové nečekané ale o to příjemnější bonusky.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]:V tom s tebou naprosto souhlasím. Vlastně je to taky o těch malých a velkých radostech, i to(ne)jsou každodenní bonusy

    OdpovědětVymazat
  14. [14]: Este stale som sa "nedopracoval" nieco o malych a velkych radostiach napisat, ale uz sa aj medzitym konecne nieco prihodilo, takze v tomto "jeziskovskom" pocasi, kedy nemusim prave na plaz a plavat ako finsky ladoborec medzi ladovymi kryhami mozno konecne aj nieco napisem...

    OdpovědětVymazat
  15. Láska kvete v každém věku! Blahopřeji Tvé mamince a přeji vám všem kolem ní hodně pohody a vstřícnosti.

    OdpovědětVymazat
  16. No proč ne, třeba se schodnou lépe, než kdyby byli mladí.

    OdpovědětVymazat
  17. Občas život nastaví i tu vlídnější tvář a je povzbudivé o tom alespoň číst.

    OdpovědětVymazat
  18. Krásné bonusy! Ne všechno musí být akční sleva nebo dárek k předraženému nákupu. Bonusem je opravdu třeba milý úsměv, nebo fakt, že na tebe řidič počká, když dobíháš, že ti mimořádně zastaví tam, kde potřebuješ, i to, že ti cizí člověk ukáže správnou cestu (a ne škodolibě cestu úplně jinam).

    OdpovědětVymazat
  19. [19]:Však jsem jí to říkala, ona se bála že jí za to budu nadávat a že jí odsoudím....právě že já nejsem pořád na dosah a i když jsou každý jinde tak pořád se mohou spolehnout že kdyby se něco dělo ten druhý se postará a pomůže.

    OdpovědětVymazat
  20. Na lásku není nikdy pozdě.

    OdpovědětVymazat
  21. K.aždá maličkost dokáže potěšit. I třeba ochotný řidič

    OdpovědětVymazat
  22. Víš, že tvou maminku obdivuji! Jde správnou cestou, držím ji palce.

    OdpovědětVymazat
  23. Myslím, že je to skvělá věc a moc dobrý příklad. Jestli se dožiju (což by mě dost překvapilo), vzpomenu si na to a určitě taky něco zajímavého podniknu . Tvé mamince gratuluju!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....