23 června 2013

Ulita a pírko....3

Protože díky okolostem
bude spousty obrázků z přírody a tak ještě před tím než se na vás ta hromada vysype, přidávám předposlední sérii
fotek mnou interně zvaných "ateliérovky" ač celým ateliérem byla klávesnice noťase, kus černé šusťákoviny jako podklad a stolní lampa nad ní....









21 komentářů:

  1. Líbí se mi detaily pírka.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky! Tu první jsi mohla dát jako hádanku!

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy to focení tě úplně pohltilo krásné pírko a prima neděli

    OdpovědětVymazat
  4. Vytvořila sis prima ateliér. Pírka vypadají úžasně. ta první fotka je opravdu skvělý detail.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Vidíš, to mne nenapadlo. Však ono se ještě něco určitě na hádanku najde....

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Možná....tak trochu....ale tohle pírko a ty ulity mi prostě nedalo nenafotit...

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:Pidimini ateliérek

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Také často fotím večer na černém stojanu monitoru. Ale musím ho pořádně vyleštit, protože každé smítko je vidět. Alespoň si občas pořádně uklidím.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera VendyW. Vypadají profesionálně.

    OdpovědětVymazat
  10. Pírková jsou skvělá   

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:Jako vždy DĚKUJI

    OdpovědětVymazat
  12. Ty peříčka jsou fakt úchvatný!

    OdpovědětVymazat
  13. Nádherné detaily. Odkládáš vůbec někdy ten foťák, nebo ho máš i na nočním stolku?

    OdpovědětVymazat
  14. [17]:Neboj, odkládám, ale kolikrát toho lituju protože buď pesani nebo micky tak blbnou nebo zase tak chrní v takovýh pózách. Jenže jak se hnu tak přestanou nebo se vzbuděj a je po ptákách

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné, jako vždycky.     

    OdpovědětVymazat
  16. Tvoje ateliérovky jsou fantastické! A jsou důkazem, že není třeba mít luxusní ateliér, aby člověk mohl udělat krásné fotky - dostala jsi mě. . I když já mám samostatný ateliér na malování, vybavení mám celkem chudé ale na tvorbu kolikrát stačí málo. Vidím ty Tvoje fotky zase zarámované

    OdpovědětVymazat
  17. [20]:Tak snažím se, co to dá

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....