20 června 2013

Ulita a pírko....2

Předkládám k posouzení
druhou várku ulitově- pírkových fotek...kytiček zatím bylo myslím dost :)...






14 komentářů:

  1. Krásné,prostě umíš.Předposlední je podle mě nekrásnější,nádhera.Pošli to někam na výstavu nebo to vem v sobotu na výstavu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ve fosiliích vůbec je ukrytá krása. Je zajímavé, že některé jsou pravotočivé, nebo levotočivé.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Hlemýžďů leváků je ale sakra málo!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Přece nemůžu dělat Petrovi konkurenci

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jsi fotografka přímo umělecká.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta předposlední nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny nádherný , ale 4a 5 obrázek famózní.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: Proto jsou vzácnější a mezi sběrateli ceněné.

    OdpovědětVymazat
  9. Barunka by mala z pericka radost, (aj "pres plot by pro pericko preskocila"!) ja som mal skor horor. Ale to s kvalitou fotiek, ktora je vyborna, nema co robit, to ma do cinenia s mojimy vlastnymi fobiami...

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné téma. Kompozičně se mi móóóóc líbí předposlední kousek, jen by to možná chtělo trochu ztmavit hodně osvětlenou část ulity.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Mám jí obdobně ještě jednou, možn že ta už se ti bude líbit víc. Kdepak, jsem slušně vychovaná a tak vím že jen hostitel má právo na obdiv svého díla, a ne aby se mu do toho motal kdekdo ....ale třeba se nakonec taky stane něco a i já třeba někdy v budoucnu uspořádám nějakou výstavu fotek

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné fotky, hlavně ty dvě poslední se moooc líbí.

    OdpovědětVymazat
  13. Skvělé fotky,co víc dodat

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....