21 června 2013

No.10....

K pátku patří radost
z pátku. A to veliká. Jak u lidí tak i u zvířátek....ve stylu Village People :).


A hurry hey jedeme na víkend!


KRÁSNÝ VÍKEND VŠEM!!!!

10 komentářů:

  1. moc bezva obrázky, veselé a vtipné .

    OdpovědětVymazat
  2. Ten první obrázek mi připadá jak na psí spartakiádě.   

    OdpovědětVymazat
  3. Pejskové mi připomněli spartakiádu.

    OdpovědětVymazat
  4. No dneska alespoň tady na chatě bylo sice nádherně slunečno ale velmi příjemně protože to slezlo na příjemných 25°C....

    OdpovědětVymazat
  5. Čoklíkům docela závidím

    OdpovědětVymazat
  6. Áj ej sí em......tak nejak,jeste mám to LP prímo s USA,u nás se bohuzel rozprselo,ale po tech vedrech mi to tak nejak ani nevadí,jenom výlet co jsme plánovaly spadne do vody^^,doslova a do písmene Tobe krásný weekend a veselé pséky

    OdpovědětVymazat
  7. [9]: No samozřejmě....to je ona! Já ten klip viděla poprvé až někdy před třemi lety na satelitu a totálně mne to roztrhalo! Písničku znám samozřejmě o dost dýl, z dob když jsme vymetali diskotéky. A přesně mi ho to připomělo . Neprší což jsem ráda, svítí sluníčko a je docela příjemně, takže jsem moc ráda na odpoledne jedu na tu Petrovu výstavu tak bych ráda kdyby to i tak vydrželo. A jestli takhle bude i zítra asi se znovu vypravím fotit na Dobříš na zámek....tam kam jsem se na podzim nedostala.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....