30 června 2013

Pohledy z přízemí....2


Zvu vás k dalším pohledům
z nebo do přízemí. Tam kde je svět úplně jiný....a nám málo známý.







11 komentářů:

  1. Máš pravdu, také si někdy říkám, jaké "obři" se musíme zdát pro naše kočenky a nebo i pro ročního vnoučka, když k nám musí stále zvedat hlavičku. Vždy si k němu dřepnu a zkouším pohledy nahoru, jako to asi je.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé pohledy! Takže to už se budeš jen stále válet po zemi, jo?! Líbí se mi druhá fotka.

    OdpovědětVymazat
  3. Mech ploník je krásně vyfocený. Pěkný je i vrabčáček.

    OdpovědětVymazat
  4. taky se rád plazím, ze žabí perspektivy je svět úplně jiný

    OdpovědětVymazat
  5. Vidíš, jak to mají trpaslíci těžké? Kdyby chtěli fotit jako my, museli by si nosit štafle.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: To jo, nebno by museli mít pořádné tleobjektivy

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Tak, tak....jnže žabka si může i povyskočit, takže pak to má ze žaboptačí perspektivy.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]:Díky za určení toho mechu, to já nějak vypouštím. Mě se líbila ta kombinace s rozrazilem.

    OdpovědětVymazat
  9. Čtvrtý snímek se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Vrabčí jsou také vcelku moji favoriti, i když ty sedmikráskové nebo s tím jetýlkem taky jsou docela povedené...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....