29 června 2013

Pes (psi) a řeka....


Už jsem se zmínila, že radost z vody
neměli jen děti malé ale i ty větší až po puberťáky, ale i jiní návštěvníci. Jako hlavní a nejmíň oražené to byly kačky....cápaly mezi lidmi i psy bez sebemenší známky strachu.

Kachní Pobřežní hlídka



Ale třeba i holubům se na naplavených kamenech ohromně líbilo.



Ale nejvíc si to užíval tenhle švýcarský ovčák i s paničkou...











V tenhle moment nastala zajímavá situace. Havinko si strašně chěl za každou cenu utrhnout kus vrby a statečně se o to pokoušel. Oba s Petrem jsme průběžně fotili, ale právě v tom okamžiku si toho majitelka všimla a v domění že jsme snad nějací ekologové nebo někdo z nějakého odboru pro přírodu a fotíme si jak její havino ničí okolní zeleň, bafla milého havinka za obojek a spěšně ho táhla pryč....



Zatímco ten si to užíval, tenhle prcek tedy z toho že ho jeho panička mermomocí pořád strkala do vody a ještě navíc kachnám přímo pod zobáky tedy rozhodně nadšený nebyl....


Na břehu se cítil přece jen bezpečněji


Tolik z Dobřichovic a příště bude z lesů, luk a polí....

13 komentářů:

  1. Jorkšíři mají zřejmě všeobecný odpor k vodě. Pro toho našeho je rybník totální noční můra. Kačena naopak skáče do vody rovnou ze stavidla.

    OdpovědětVymazat
  2. Z těch kamenů bych si také určitě vybrala nějaký na památku.Pejsci si to užívali a toho malého Yoršíra je mi docela líto, když si představím, jak byl vyděšený.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]:Mám pro tebe speciální dvě teroristí fotky, jen je musím někam vpracovat. Když jsem je viděla stažené hned jsem si na tebe vzpoměla

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: Tak já je budu vyhlížet

    OdpovědětVymazat
  5. Při pohledu na tu fotku s holubem mě napadlo, jaké úsilí asi musela vyvinout příroda, aby vytvořila tak nádherné rozmanité oblázky

    OdpovědětVymazat
  6. Ten pejsek na konci vypadá jak zmoklá slepice.

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu ti říct, že kačeny jsou odvážné. Být tam pes podobný povahou a temperamentem našemu zesnulému  Asimovi, tak je zdecimuje všechny. Ale na druhou stranu, ony asi instinktivně vycítí, pokud jim hrozí nebezpečí.

    OdpovědětVymazat
  8. Prima reportáž, Vendy, nejvíc se mi líbí první tři fotky bez lidí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....