06 června 2013

No.5....

Potkali se u Kolína, jedna packa,druhá packa...
každá jiná.
Dobru vůli spolu měli, a ve všem si rozuměli.
A tak světem k velké radosti dětem
spolu jdou a dobrou náladu všem darujou....


Někdy je třeba si přiznat definitivní porážku Mrkající...Jako Bob a Sue.

18 komentářů:

  1. Oba obrázky jsou úsměvné.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné a ten druhý obrázek je skutečně pravdivý.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a všude je to s pejskama stejný

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkné! Zrovna dneska se mi smích hodí, takže díky!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné výstižné obrázky. Oba.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Jo, koukám že jo....

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Díky ....jsem ráda že to dělá lidem radost a alespoň trochu se u nich usmějí

    OdpovědětVymazat
  8. Krasne ..foto aj basnicka.

    OdpovědětVymazat
  9. Fredy Kruger7/6/13 00:32

    " Za všechno může lihovina !

    OdpovědětVymazat
  10. Bezvadné úsměvné obrázky. V tom druhém se absolutně poznávám... můj budoucí pejsek také tak bude spinkat... já se uskrovním.   

    OdpovědětVymazat
  11. Kdysi jsem mela mini pudlíka,ale kdyz manzel chtel do postele,tak byl rachot Tvoje vtípky delají proste dobrou náladu

    OdpovědětVymazat
  12. Tahle rubrika se mi začíná líbit čím dál víc   

    OdpovědětVymazat
  13. [14]: Vážně? Tak to jsem ráda....

    OdpovědětVymazat
  14. [12]:Tak jezevec už tak spí. Ostatně každý z našich jezevců tak spal. Ti ěli vždycky to privilegium. Bobeš ten přijde jen na chvilku, aby se neřeklo ale pak si hupne do křesla.

    OdpovědětVymazat
  15. Muhehe, takhle jednou dopadnem, jestli se nedáme - my budem spát na zemi a zvířátkové na posteli?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....