06 června 2013

Kaktusový květ 2....

Dalším z kaktusů, které
mi venku začínají kvést je Aporocactus. Jeho "stonky" mohou dosáhnot v dobrých podmínkách délky k metru, ale ten můj tedy zatím má tak dvacet. Ale kvete také zajímavým květem. Ještě se ke kvetení chystá Rebutia, ale ta o něco později, z těch ostatních pár nevím jestli se některý letos odhodlá....









17 komentářů:

  1. Zrovna včera jsem objevil můj oblíbenej kaktus, který byl zastrčený za oknem a o kterém jsem si myslel, že zůstal u ex. Takže rok nebyl zalitej a vede se mu dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak to je ještě málo, já mám nahoře na chodbě malé agáve které jsem nezalila už dva roky a taky si rostou. Ale už jsem jim slíbila že je letos vezmu ven....a co myslíš? pořád tam jsou

    OdpovědětVymazat
  3. Kaktusy kvetou krásně, škoda, že jen krátce, květy brzo uvadnou.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný květ. Já na kaktusy moc nejsem, tak je obdivuji jinde.

    OdpovědětVymazat
  5. Téééda! To je ale nádherný květ! Překrásná barva...

    OdpovědětVymazat
  6. Teď jsi mi připomněla, že musím dát kaktusy na balkon.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:Tenhle navíc podezírám že se otvírá taky v noci....i když zase noční mají vesměs květy bílé....ale jak je tecď chladno tak se držej velice dlouho.

    OdpovědětVymazat
  8. Nad tvou botanickou činností a znalostmi nepřestávám žasnout.

    OdpovědětVymazat
  9. [10]:Benjaminy jsou nevyzpytatelné mrchy. Rostou a prospívají a najednou si řeknou že zdechnou a nic je od toho neodradí. To znám. Dcera je na ně ujetá a co už jich takhle i pi dokonalé péči zdechlo ani nemluvím. Ale pořádný prořez a zmlazení jim  někdy to rozhodnutí změní. My je máme vevnoitř v altánku, tedy ty velkýl, alý jsou ještě doma, asi ani ven nepůjdou..

    OdpovědětVymazat
  10. Paráda, paráda, praáda a ještě jednou paráda.

    OdpovědětVymazat
  11. [12]: Můžeš se určitě těšit ještě na jeden květ, uvidím jestli se nechá zlákat ještě nějaký jiný kaktus ke květu

    OdpovědětVymazat
  12. Zase krásné květy, je vidět, že kaktusům Tvoje péče svědčí . No, já chodím kvetoucí kaktusy obdivovat do skleníků v botanických zahradách, když je "sezóna" tak jsem nadšená..

    OdpovědětVymazat
  13. [15]: A není, a není.... heč!

    OdpovědětVymazat
  14. Oslnivě krásný!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....