05 června 2013

Bílá ..

Byla jedna nevěsta
jako jedna ze sta....
veseloučká, kulaťoučká
jak sněhová koulička...
Na keři u plotu,
kolem sebe drobotu
družiček jak růžiček....




19 komentářů:

  1. To je nádhera.Obdivuji, jaké rozmanitosti květů příroda vymyslela. pěkně jsi to vystihla jak obarazem tak slovem.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To je květenství kaliny...

    OdpovědětVymazat
  3. Pekná fotka aj text k nej

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná fotka i básnička.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Ještě neplavete?

    OdpovědětVymazat
  6. O chvíľu sa vyberiem do mesta, tak potom dám vedieť, čo je nové. Ale z okna som ešte žiadnu vodu nevidela Pozri si fotky zo včera na mojom profile google+.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná nevěsta, jakoby připravená na svatbu!

    OdpovědětVymazat
  8. To je básnická i květinová krása

    OdpovědětVymazat
  9. Kalina je i ve Vojanových sadech.

    OdpovědětVymazat
  10. To je nádhera, Vendy, jak fotka, tak verše!

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Já myslela, že tam bude moje dcera když se vdávala, měla z kaliny svatební kytici. Myslím, že by byla hezká....

    OdpovědětVymazat
  12. Zajímavá kytička A takhle zblízka obzvlášť.

    OdpovědětVymazat
  13. [6]: Na něco jsem koukala, avčera v telce na zprávy, taky nic moc pěkného....

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: Ono je kalin taky dost druhů....tuhle mi přinesl jako malou sazeničku syn ze školního pozemku, když pleli ve školkách keře. Učil se na zahradickém učilišti.

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Tak to je hodně netradiční kytka, ale ona je krásná, stejně jak pnoucí hortenzie, jsou to květy které se dají úžasně kombinovat s jinými bílými....

    OdpovědětVymazat
  16. Pěkně rozvrkočený kvítek.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: A má vcelku i pohledné plody, ty až na podzim....

    OdpovědětVymazat
  18. Vtipná básnička k bílé.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....