03 června 2013

No.3...

Dneska se hodí určitě jeden krásnej úsměv



Volný překlad : On:"Tak hotovo a jdem se dívat na TV"
Ona: "Dobrý nápad"
Smečka: "Rychle hoši, na pohovku, na pohovku!"

19 komentářů:

  1. Takhle to někde v rodinách bývá!

    OdpovědětVymazat
  2. Rozřehtala jsem se u prvního snímku - opravdu upřímný zvířecí smích .

    OdpovědětVymazat
  3. Brok mi taky s oblibou vždycky zasedne místo v křesle

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že se zvěří máme stejné zkušenosti. Tady u nás krom psů křesla zabírají staršně rychle i kočky. Kolikrát je to takovej fofr, že ji málem zasednem.

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě že nemám psa, protože jsem na čistotu doma dost úzkostlivej.

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy díky, po dnešní cestě do práce a z práce v narvaných tramvajích jsem trochu smíchu fakt potřebovala!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten poslední obrázek, tak ten mi teda něco připomíná

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, musím se aspoň na chvilku stavit, než u tebe začnu dohánět absenci. Hlavně ti děkuji za tvoje pravidelné návštěvy u mě na fotoblogu, přestože ode mě ses už dlouho žádné nedočkala!

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Oprava: ... "ze života" ... nějak se mi pletou písmena.

    OdpovědětVymazat
  10. Výborné vtípky!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak dneska se zrovna něco podobného stalo mě, když jsem šla dělat kafe. Než jsem se vrátila měla jsem pro změnu obsazenou postel a všichni tři dělali jakože jsou neviditelní a že já tam nemám co dělat   

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Ano to znám. Čím menší pes tím větší prostor dokáže zabírat! Nechápu, fyzikální zákony by měly přece fungovat na všechno!

    OdpovědětVymazat
  13. [10]: My jsme v kraji který jediný z celé republiky je mimo veškeré ohrožení. Tedy ne že by tu nebyly řeky, ale prostě Pardubickej kraj to nějak míjelo, i když Labe jde přes Přelouč i Pardubky. A v Kolíně zatopilo nádraží. Holt jsme měli trochu víc štěstí....

    OdpovědětVymazat
  14. [7]: Tak to mne těší, viděla jsem to v telce jak bylo všechno díky zavřenéu metru narvané...

    OdpovědětVymazat
  15. [16]: U nás je to podobné, Jihlava se drží v korytě.

    OdpovědětVymazat
  16. To vypadá jako reklama na zubní psí protézu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....