11 června 2013

Co (ne)umíme....

Zajímavá věc, taková řetězovka....
Zpovídání o tom co opravdu umíme částečně o nás vypovídá to jací jsme. Nebo ne? Je to jen další PR naší osoby na blogu, doplnění profilu, pravda pravdoucí či jen dělání se hezčími a zajímavějšími? Kdo ví....Ti co opravdu něco umí, kdo to dělají na úrovni jsou i známými a nemusí se nijak zviditelňovat, jejich umění to dělá za ně. Ale co mi, bezejmenní chudáci, kteří také něco umíme a nikdo nás za to nechválí a nikdo krom našeho nejbližšího okolí o nás neví? Nám nezbývá nic jiného než se chopit takové řetězovky a pěkně na blogu na sebe napráskat jak a v čem jsme opravdu dobří. A zase malý problémek se vyskytne. Je toho moc nebo málo co umíme opravdu dobře? Je to náš talent nebo životní nutnost se to naučit? To už je na posouzení těch kteří to budou číst, mohou věřit nebo ne, mohou se shovívavě pousmát a říct si: "Vždyť tohle není žádné umění umět, to zvládnu taky !" A tak od Cirrat, Mengano a Vendy přebírám štafetový kolík a po zralé úvaze a promyšlení mého (ne)umění se také dávám všanc....


1. Umím vládnout stejně dobře jak jehlou, háčkem či šicím strojem a vařečkou, tak i vrtačkou, šroubovákem, bruskou, elektrickou pilou, sekačkou a jinou mechanizací potřebnou k údržbě domu či chaty...

2. Umím dřív nebo později najít ve společnosti neznámých lidí témata na která si dokážeme dlouze povídat, aneb jak jednou řekl můj kamarád: "Jseš jedinej cizí člověk, kterej dokáže najít společné téma a dýl jak pět minut mluvit s mojí jinak nespolečenskou a věčně brblající tchýní !"....

3. Umím dobře vycházet jak s lidmi staršími tak i o dost mladšími. Co se týče témat platí bod 2 až na tu tchýni...

4. Umím se orientovat vizuálně v cizích městech kde jsem nikdy nebyla i na cestách. Ovšem s mapou zabloudím i na zahradě.Ostatně jako asi každá ženská. Což jsem zvědavá, jestli se v téhle řetězovce taková najde. Bude mít můj neskonalý obdiv...

5.
Umím si upravovat svého výstavního havinka, možná to někomu jako něco čím se chlubit ani nepřijde, nicméně o tom jak to (ne)umím svědčí to, že jsme za čtyři výstavní sezóny zvládli získat pět titulů a to při minimální frekvenci výstav....

6.....ježiš, ono je to jen pět bodů! A já už chtěla pokračovat. S tím že vcelku slušně rozeznávám kytky, skvěle umím sbírat houby o čemž svědčí že jsem se ve zdraví po nich dožila tak vysokého věk, že mi není ani cizí sekera a práce s ní, že se mi podařilo vychovat a hlavně přežít se zdravým rozumem pubertu dvou dětí, že umím i vázat slova do veršů, že asi i umím dobře fotit, a s fotkama si hrát.....jenže to jsou věci které víte a pak.... jak je ženský ekvivalent pro Bouka Pytlíka?

16 komentářů:

  1. Pěkně jsi převzala štafetu!

    OdpovědětVymazat
  2. Prima, že ses toho chytla. Člověk pak má problém u sebe něco najít a hodit to na papír!

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: To máš pravdu, protože navíc když to řeknu mužskýmu aby to udělal jen něco zamručí a nechá tak. Takže neříkám a konám sama. Hned a bez zbytečnejch řečí a rozčilování. ještě taky jsem zapoměla zmínit opravy malby a malování (zdí) vůbec. A pokud potřebuješ obrousit a natřít trámy, jsem k dispozici

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Já jsem nějak zjistila že těch pět bodů je málo....jenže pak už bych nevypadala jako člověk z masa a kostí nýbrž jako Superman líznutej někým kdo byl návštěvníkem takové té země kde zítra již znamená včera

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Napsala jsi jich náhodou dost, já bych sama nevěděla, co o sobě napsat...asi nadpis a nic...

    OdpovědětVymazat
  6. Já o tom přemýšlím. Je dobře, že víš, co umíš a jsi na to patřičně hrdá.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:Super, to beru!   

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:To už bych si připadala opravdu jak z Ruska....to jsem ani nezmínila taky tu kytaru. Tak je fakt že užjsem jí nedržela pod krkem 20 let, ona ho totiž ztratila...ale jinak jsem na klasickou kytaru chodila 10 let.Mělo to ovšem jeden háček, jako klasickej kytarista jsem měla problém hrát u táboráků, protože jsem sice uměla skvěle noty a interpretovat kytarové skladby, leč to nikoho nebavilo. A ti kteří to neuměli zase skvěle doprovázeli, takže když se sešlo víc kytar tak jsem jen tak přibrnkávala. Později jsem se to sice i naučila ale už jsem pak moc nehrávala...

    OdpovědětVymazat
  9. Teda Ty jsi ženská šikovná!!! Je fajn, že ses takové řetězovky účastnila. Já razím heslo, když Tě nikdo jiný nepochválí, pochval se sám ..A ty toho umíš opravdu dost - pobavila jsi mě s tou orientací..Tu já mám dokonce lepší než můj partner - okamžitě si najdu "orientační body" a najdu se. S mapou pracovat umím, ale někdy zaboha nemůžu přijít na to, jak si ji "naštelovat" na správný směr a představivost ve 2D vázne   

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi šikovná, Vendy, a zdravě sebevědomá. Já bych o sobě nic takového napsat nemohla, protože mi připadá, že opravdu dobře neumím nic. Vlastně jo, jedna výjimka tu je, umím se dobře nacpat!!!   

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Tak taky bych tutlala, jenže pak by to nikdo neudělal. Takže jsem vylezla z ilegality a raději to udělám sama....

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Kdepak, i když jsem vyhrála titul Nejzdatnějšího táborníka mapa stále pro mne zůstává Terra incognita. Čučím do ní, ale to je asi tak všechno. Když jsme sem začali jezdit jako na chalupu, i přes to že jsme jeli podle mnou označované cesty pokaždé jsme přijeli z jiného směru. Pak jsem se naučila už používat mou vizuální GPSku a od té doby to bylo v pořádku....

    OdpovědětVymazat
  13. [11]: A co tvé sladké stránky? Dortíky, pečeníčko, mňamky? A co focení? To všechno skvěle umíš ....

    OdpovědětVymazat
  14. [14]:Tak to jsi lepší s tou GPS - my s TomTomem máme zatím chladný vztah, ale partner podle ní dojede všude perfektně, když řídím já - GPS mi dělá on - stejně mi do řízení furt kecá ...Když jsem bydlela v Praze, tak než jsem se zorientovala chodila jsem s takovou tou mapou-knížečkou a našla jsem všecko, ta mě vycvičila - na kratší vzdálenosti...Jinak Vendy nezapomeň se u mě přihlásit do soutěže

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: No, to bych neřekla!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....