10 června 2013

Pro TlusŤjocha kocúří ....

Když jsem minule uveřejnila
fotky micin u kamarádky-chovatelky, slíbila jsem TlusŤjochovi který pojevil zájem o to vidět je bez pletiva, že se pokusím. No a v pátek jsem nesla k ní spolu s revení i foťák a tentokrát jsou focené bez rušivého pletiva...ovšem zase jsem měla vybité baterky a tak je jich jen pár....

Není nad pohodu v křesle....


.....co na tom, že není tedy zrovna moc velké









A náš salámista Baldrick. Poslední dobou si tuze oblíbil místo na mém pracovním stole vedle noťasu. Buď leží na věcech které mám připavené na šití nebo na čistém vypraném prádle které mám připravené ke složení. Bez rozdílu se mu ovšem na všem líbí se válet....s blaženým výrazem




22 komentářů:

  1. Krásné kočičky. U chovatelky se mají tedy jako na rekreaci. A tvůj Baldrick je také parádní. Možná ví, že se někdy u počítače vyskytují myši a tak čeká. nevím jak ty, ale syn má u noťasu také myš a já bych jen tak prstem po ovládacím poli také nemohla jezdit. Na prádle je měkkoučko a tak se tam na myš čeká nejlépe.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak na prvním noťasu jsem musela mít přidanou myš, ale pak jsem se naučila a tak jí nepotřebuju, někdy spíš by se hodila na práci v editorech, líp by se s fotkou pracovalo, ale zatím to takhle stačí. Ani nevím jestli máme doma nějakou fukční....

    OdpovědětVymazat
  3. Kočky parádní, bohovské. Nevím jak je to možné, ale nejen kočky se milují válet na oblečení, látkách, ale i moji psíci to milují, jak donesu do kuchyně na židli prádlo, nebo někde leží věci připravené k spravení a zašití, vím, že hned některý zabere a když převlíkám v ložnici ...tak to je nával, koulí se mi po čerstvě povlečeném, ale jak v tom jednou spíme, tak už je to nezajímá. Říkám jim, že jsou hadráži

    OdpovědětVymazat
  4. Teda kočky ocením taky!!! A je super, že jsi je mohla vyfotit bez těch "mříží" - fotky na proutěném křesle jsou úplně boží . Ten pohled kočky (či kocoura) je úplně "lví" takový kočičí král zvířat...A Baldrik nemá prostě chybu - naše modrá má taky roztodivná místa kam si chodí lehnout - krom teda čistého prádla, je "fetišista" na povalující se oblečení rodinných příslušníků a dokonce mi ráda leží na pastelech a pastelkách v aťasu ...Jó,v relaxaci jsou kočky nedostižné, máme se od nich co učit

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Tož ony jsou zase focené přes pletivo ale tentokrát jsem byla už chytřejší a dopadlo to nadmíru dobře

    OdpovědětVymazat
  6. Ti jsou všichni nádherní!!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to jak lev,ještě že tak neřvou.

    OdpovědětVymazat
  8. Ten první kocour, to je tedy lev!

    OdpovědětVymazat
  9. nádhera! miluji kočky a kocoury!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Mně kocour klidně přešel po klávesnici.

    OdpovědětVymazat
  11. No ty jsou opravdu parádní. Nejsem kočkolog, ale nejsou to mainky? Nádherné kočky.

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíc se mi líbí Baldrick - je úžasný . Ty ostatní mi přijdou moc velké a dívají se dost zle .

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Má, je posekaná od druhé kočky. To je máma našeho Baldricka a ten kocour který sedí na prvních fotkách nad tou fotkou je jeho táta. Ta na těch posledních dvou je kastrovaná micina a se Salsou se moc nesnášej a pořád perou....

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: Jo, to je Noe táta Baldricka

    OdpovědětVymazat
  15. [11]: Tak já když na noťasu nic nedělám si ho musím zaklapnout, protože si na něj Baldrick sedá, tedy na klávesnici a ono když po ní chodí a sedí na ní šest kilo tak to není zase zrovna to pravé ořechové...

    OdpovědětVymazat
  16. Pohodář, no to je mi pohodář. Děkuji.

    OdpovědětVymazat
  17. To jsou překrásní kocůři, Vendy!!! Já měla skoro přesně takového, jako je ten na prvních fotkách. Byl to taky pohodář a děsný mazel.

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Jsou moc krásní....

    OdpovědětVymazat
  19. [18]: Bylo mictí a potěšením

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....