14 června 2013

Bojuju sama se sebou....3

A je to tu....krize třetího měsíce.
Ručička na váze jen neochotně leze k nižším číslům, a přiznávám ochotně že i já jsem trochu polevila v dosavadním úsilí. Nechala jsem se ukolébat těmi dvěmi předchozími úspěšnými měsíci a trochu víc začala hřešit. Vím že tohle období je naprosto normální a že čas kdy váha letí fofrem dolů vystřídá čas kdy se buď zastaví nebo to jde dolů po troškách a pomalu. Ale člověk se tím nesmí nechat zvyklat ani rozhodit a pokračovat dál ve své stanovené linii, což je pro mne alespoň ta dvě kila za měsíc. Nechci ještě začít s nějakými přídavnými spalovači tuku, nemám ostatně s nimi nějak zvlášť úchvatné zkušenosti, ale spíš se soustředím opět na vážení porcí a trochu víc šlapání. To jsem taky díky neustálé práci na zahradě dost vynechávala. Ale co je hodně pozitivní, že už na oblečení dost cítím že mi je volnější a některé kalhoty mi i začínají v pase sjíždět....

A jak jsem na tom s bilancí?

Váha: 14.5. 86,1 kg 14.6. 85,5 Kg
HO: 14.5. 106 cm 14.6. 106 cm
Pas: 14.5. 89 cm 14.6. 88 cm
Boky: 14.5. 109 cm 14.6. 107 cm

Takže je vidět že váha ee, nic moc vlastně jen něco přes půl kila, ale centimetry na některých partiích ubývají, což je směrodatnější než samotné vážení. A jinde zůstávají, k nemalé radosti některých...MrkajícíSmějící se

21 komentářů:

  1. Děláš to velmi dobře. "Zmenšuješ" se na zprávných místech. Hrudník se drží na stejných hodnotách. tak vydrž. Já jsem  od března dala dolů 3 kg, ale netýrám se cvičením. ovšem,když jdu na zahradu, tak mám 5km v nohách. 2,5 do kopce a 2,5 pak velmi rychlé chůze i běh z kopce, když jdu na BUS na poslední chvíli.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já taky necvičím, tedy ve smyslu nějakých prostocviků. To šlapadlo vlastně simuluje rychlou chůzi až běh s různou zátěží. Trochu jsem začala uvažovat o gymbalu co mám na půdě a na některých cvicích na něm.

    OdpovědětVymazat
  3. Já začala minulý týden a taky se chystám o tom napsat.Asi jsem jinak stavěná,HO -105cm,boky - 103cm,pas - 89,5cm,když nedýchám ,váha - 73cm,výška 168cm.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Ono to, že se s tím podělíš moc pomáhá. Nedá ti to flákat se . Jseš o nějakých 7 CM menší ale jinak vcelku pravidelně rostlá!Já byla vždycky takové hrombidlo vyčnívající z řady Těším se na tvé výsledky. Nedala jsem si žádný limit o kolik se chci dostat dolů a za jak dlouho, prostě to nechám na přírodě a uvidí se. Hlavně jsem potřebovala a potřebuju rozhejbat metabolismus, to je nejpotřebnější a pak se i lecjaký hříšek schová.

    OdpovědětVymazat
  5. Nemohu radit, protože s váhou jsem nikdy neměla problémy. Více než šedesát, jsem vážila pouze v těhotenství. Ale zásadně se nepřejídám, na druhé straně miluji sladké, takže večer u PC sním klidně celou čokoládu. Jsem neustále v pohybu. Celý život chodím dvakrát týdně cvičit. Práce na zahrádce je krásná, ale spíše ti zničí tělo, ale neprotáhne svaly. A cvičit se musí zásadně v kolektivu. Sama bych se nikdy nepřinutila. No k hubnutí přispívá i náročná psychická práce. A je to také dáno genetickými předpoklady.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:Jo to máš pravdu, práce na zahradě fakt člověka huntuje...Cvičení klasické je věc která mne nikdy moc nebavilo, ale co mne bavilo byla posilovna. Jenže zase mne pak začala zlobit a bolet záda. To šlapadlo mi zatím vcelku vyhovuje. Já jsem typ kterej i když má stres a toho tedy mám v posledních letech požehnaně, nehubne....ale zase také nemám ve zvyku se v tom stresu přejídat. Čokošku jakož i jiné sladké taky miluju a je to velká výzva tomu čelit, ale stejně vždycky podlehnu. K telce mám pro změnu sklenku vína a nějaký ten plátek nebo kousek sýra

    OdpovědětVymazat
  7. Blahopřeji ke shození byť jen půl kg za měsíc. Taky jsi nemusela shodit nic nebo jsi mohla i něco nabrat! Jsi dobrá!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak hodně úspěchů. To je běh na dlouhou trať. Závidím všem, kdo to dokážou.

    OdpovědětVymazat
  9. Trpělivost růže přináší, tak ať se ti jí i nadále dostává.

    OdpovědětVymazat
  10. Myslíš ty na prsou nebo na bocích, každej chlap má rád něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  11. Vendy, každé deko se počítá Je vidět, že nejsi jako ty blbky, které si myslí, že za měsíc nějakou čarovnou dietou shodí 10kg. Každý člověk je jinak stavěný, někdo je hubený a přitom docela dost váží, protože má silné kosti, a naopak. Mám kamarádku, je pořádná kulička a váží jen nějakých 7Okg. Má tenoučká zápěstí i kotníky, prostě tenké kostičky. A k tomu spoustu sádlíčka

    OdpovědětVymazat
  12. [8]:Z toho jsem měla spíš strach, než s toho že by něco nešlo dolů.

    OdpovědětVymazat
  13. [9]:Nebylo a vlastně ani není to zas tak těžké. Jak se naučíš a to se naučíš brzy, určitému rytmu, odvykneš si uďobávat a pozměníš jídelníček jde to docela dobře. A to musím říct že opravdu nezobu zrní a jiné dietní věci, jen se omezil co nejvíc příjem tuku a začal větší konzumace zeleniny....

    OdpovědětVymazat
  14. [12]:Podíej se ještě jednou pořádně na tu bilanci a zjistíš to!

    OdpovědětVymazat
  15. [13]:Tady dvojnásob platí že "Trpělivost růže přináší"....v tomhle případě že člvěk přestane vypadat jak Kolos Rhódský   

    OdpovědětVymazat
  16. Náhodou jsi dobrá, že stále vydrželas. Ono je mnohem důležitější, že mizí cm než kg Tak jen tak dál

    OdpovědětVymazat
  17. [19]:To měření je samozřejmě víc vypovídající, to ano. A zatím se snažím vydržet odměna je lákavá....

    OdpovědětVymazat
  18. Vydrž, Vendy, vydrž, alespoň ty, když ne já. Ale i přes současnou krizi se nevzdávám.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....