15 června 2013

Voříškiáda 2013....

Minulý týden jsme vyrazili
s pejskama na výstavy. Ne nespletla jsem se v množném čísle, opravdu byl minulý víkend výstavní jak pro Matese tak pro Bobeše. Na FB jsem objevila že se v nedalekém Laškrouně pořádá jak Zemská koruna (v rámci ní i Speciální výstava teriérů, kam byl přihlášený Bobeš) ale i Voříškiáda. A tak jsem navrhla dceři že bychom mohli vyzkoušet i Matese jak by byl úspěšnej....souhlasila, slovo dalo slovo já v pátek Matese vykoupala (v tomhle by byl ideální výstavní pes, z vany neutíká na rozdíl od Bobeše, stojí jak přikovanej, na rozdíl od Bobeše), učesala (to už bylo horší) a v sobotu potom co dcera dorazila z noční a v krásném slunném dni jsme vyrazily. Manžel za námi dorazil na motorce a fandil taky. Tentokrát jsem vodění v kruhu nechala na dceři ať si to taky vyzkouší. Byli sice s Matesem problémy, nechápal proč musí být na vodítku a ne běhat si volně jak chce, no nakonec to ale odchodil. A jak dopadl? Pátý z deseti psů. Jedině co mne tak trochu rozesmutnilo bylo to že i na takové akci jako Voříškiáda bylo víc psů jak byla nazvaná jejich třída Bez PP rozpoznatelnéh plemene, než opravdu voříšků (náš interní název VETAJOVÉ, odvozeno od VEnkovské TAJemství) a stejně jak na normálních výstavách i tady vyhrávala osvědčená plemena čivav, Jack Rusell teriérů a Parson Rusell teriérů. Samo o sobě už svědčí to, že z těch deseti byli čtyři čivavy, tři JRT, jeden PRT, jezevec(Mates) a francouzskej buldoček....
Ale což, žáné ambice jsme neměli, ztrávili jsme krásné slunečné dopoledne a Mates si vyzkoušel co to obnáží být výstavním jedincem.







Vystavovat se mohli samozřejmě i čistokrevní papíráci a pár pěkných pejsků se tu našlo, třeba tenhle parádní anglický buldok....


....bernský salašnický pes....



....nebo tale dvojka boxerů. I když stále si nějak nemohu zvyknout u někteých plemen na ten zákaz kupírování ocasů.


V areálu byly i kozičky, ale když jsem se je chystala fotit, vždycky k nim vlítli nějací dva malí paraši a plašili mi je, a to i když jsem jim řekla že bych si je chtěla vyfotit....Křičící



Někteří pejsci měli slušivé červené mašličky což znamenalo že si je jejich majitelé vzali z útulku, který Voříškiádu pořádal a kam také putoval veškerý výtěžek z této akce...


zástupci Vetajů....


tady jen ten v popředí, ale líbilo se mi jak se náruživě na něco soustředil


Spousty dalších pejsků najdete v Galerii

8 komentářů:

  1. Krásná akce a počasí bylo také výstavní. Všichni pejsci se mi moc líbí, máš je hezky zachycené až na buldočka. Tedy vyfocený je perfektně, ale tito pejsci se mi nezavděčí, kdyby se chudáčci přetrhli. Vetajové, salašníci, boxeři a jak říká můj manžel voříškům, pouliční směsky, jsou všichni bezva. A nedivím se Matesovi, že nechápal, že v takém krásném dni a tolik krásných kamarádů kolem a on se nesmí proběhnout na volno.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně jsi nám to vyfotila, je na co se dívat!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná přehlídka roztomilých hafíků. Moc pěkná fotoreportáž. Pěkný víkend přeji!

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Počasí bylo zcela luxusní...tak anglického buldoka měla moje mamča když byla malá a miluje ty oškliváky nadmíru. je zvláštní že pak už si v životě nepořídili jiného psa. A ani mě ho nechtěli povolit...a Mates a kamarádi? Pche, doma všechny zpucovává na tři doby a tady se bál!

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:To je jen zlomek, v tom sluníčku se nefotilo moc dobře, bylo ostré a ty fotky taky podle toho vypadají.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:I tobě, i když asi na tebe už bude moc teplý....ale zase po té zimě se člověk musí trochu prohřát

    OdpovědětVymazat
  7. Náš nejmladší syn chtěl francouzského buldočka, když byl doma. Musel se spokojit s morčetem. Do paneláku jsme psa nechtěli, byl by doma sám. Skončil nakonec u koček  my také. Ale zvířátko jsme chtěli, když už jsme doma. Nahoře sousedka má yokšírku, hrozně milé čilé zvířátko, v přízemí má  jedna sousedka andulku Pepíka. Jinak nikdo nic- jo morče vedle nás. Pejsky mají synové, ale ti bydlí v rodinných domech, takže...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....