17 května 2013

Zášlapoffka....



14 komentářů:

  1. je teda parádně vmáčklá do země. Ta úprava by se mi ale líbila spíš třeba na nějaké zátiší s retro věcičkami. Přírodu mám raději v reálu. Ale ber mě s rezervou.

    OdpovědětVymazat
  2. Co takhle ROZŠLAPOFFKU, tu bys tam neměla? Bývá půvabnější...

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Na blátivě ujeté cestě nebylo nic moc romantického....

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Až zase budu v městě, určitě nějakou někde načapám a vyfotím

    OdpovědětVymazat
  5. Obdivuji fotku i její úpravu

    OdpovědětVymazat
  6. S tím písmem jsi mi vnukla zajímavý nápad - budu se zabývat fonty,pokud něco objevím,tak ti napíšu

    OdpovědětVymazat
  7. [8]:Mňo jo, moc z ní nezbylo

    OdpovědětVymazat
  8. Když tak na to koukám, připomíná mi to ilustraci ve staré knize....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....