18 května 2013

Sedmnáct zastavení jara....zastavení čtrnácté - jabloňové

Jelikož buď někde
proběhly bouřky s deštěm, nebo jak je najednou velké teplo, na mnoha místech už jsou jabloně odkvetlé. Ostatně nikdy ta jemná krása ať už třešňových nebo jabloňových květů moc dlouho nevydrží. Ale na fotkách se uchová napořád a tak vám je předkládám v dalším zastavení s jarní krásou...












9 komentářů:

  1. Jabloň obalená takovými krásnými květy, to je pohled nade vše.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Pokud není člověk profesí ovocnář. My to vidíme jinak Pokud jsou takhle obalené VŠECHNY jabloně, i podél silnic, znamená to - to bude zase jablek jako s....k a ceny půjdou do kanálu.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jarní! Katka z pohledu ovocnáře napsala, že ať je to jak je to, vše je špatně!   

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky. nemohu si volně dojít do přírody a u tebe se nabiju z fotek

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Aj, aj, aj....tak tobě jsem se zrovna do vkusu nestrefila, co? Můžu ti říct, že pro mne je takhle obalená třešeň neštěstí protože to pro mne znamená odvozit na kompost hromady spadaných jablek, páč zrovna tyhle jsou prastará Sudetská reneta která je k nejídlu. Něco usuším, ale zbytek se vyhodí protože nemáme na uchovánísklep. Naštěstí takhle je obalená jen jedna protože se neřeže aby stínila na altánek(manželův výmysl, jako by ten altánek nestínil sám). Další vypadá jak přeroslá bonsaj jak je ořezaná a třetí má sice taky větve obsypaný, ale jakmile zmizí muž na dýl tak z ní uřežu tři větve a nechám jen to co se ujalo jako roub protože to je jedině k jídlu. Ostatně i u téhle půjde jedna větev pryč....a jednu starou nechutnou jsme skáceli a dala jsem si místo ní túje (já ví, já vím....taky přenašeči nákazy ).

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Někdy mi to tak připadá. Já jsem kancelářská myš, manžel provozák. Takže já se od toho dokážu trochu abstrahovat, i když i mě to živí. Ale manžel, chudák, není nikdy spokojen. Pořád někde za rohem číhají živly, aby mu uškodily. Když ne dnes, tak určitě zítra...

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Asi to máš s ním někdy těžké!   

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Muž není a nikdy nebyl zahrádkář, za to je chytrej jak rádio a trpí fóbií že když se tu něco skácí nebo uřeže bude tu podle jeho slov drsná planina. Takže leta s ním o všechno bojuju. Tady v žiotě nemůže bejt drsná planina, to by jsme nesměli mít zahradu obsázenou z jedné strany lískama, z další tújema, vysokým živým plotem u chodníku. Teď jsem na místo té skácené nasadila taky tújky. Ale teď co odešel syn který mi alespoň trochu na zahradě pomáhal jsem prostě řekla, že když jsem na tu zahradu sama tak prostě bude přizpůsobená mě, tomu jak jí (Ne)zvládám a basta. Nebo bude prostě zastávat syna. Tak raději sklapnul a kácení a ořezání povolil.....

    OdpovědětVymazat
  9. Miluji jabloně nejen kvůli mé nejoblíbenější potravě, jablkům, ale i kvůli Newtonovi.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....