18 května 2013

Lavičková....


Dovoluji si předložit
jednu oddechovku. Lavičkovou, odpočinkovou....

20 komentářů:

  1. Některé fotky potřebují být samotné, tak to tak dělám.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná ...romantika sama :o) přeji pohodový víkend !

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká fotka s atmosférou.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ráda zátiší s lavičkou, dává prostor k fantazii, domýšlení lidských příběhů. Na lavičce v arku, kdysi dávno, se mě můj muž zeptal, jestli bych s ním chtěla chodit na vážnou, já jsem kývla a pak už nešlo couvnout.  Snažím se vždy dodržet slovo.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné a poetické. Už se tam vidím, jak tam sedím a čtu si. Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
  6. [7]:Děkuju a i tobě hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:A byla alespoň tak romantická jak tahle ?

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:A když ještě k tomu zvonily ty zvony....

    OdpovědětVymazat
  9. [3]:Já myslela že s lavičkou   ... ne, děkuju za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  10. [1]:Jo, mám ještě pár takových v zásobě

    OdpovědětVymazat
  11. Velmi příjemná a úhel pohledu naprosto super s tou hloubkou ostrosti.

    OdpovědětVymazat
  12. Na takové lavičce bych chtěla někdy odpočívat.

    OdpovědětVymazat
  13. lavičková, zaujímavý nápad, ale dala by som to do zlatého rezu asi :)

    OdpovědětVymazat
  14. [16]: Máš pravdu i když si to už hlídám, tohle mi holt ujelo....

    OdpovědětVymazat
  15. nevadí, stáva sa :) nabudúce verím, že to bude na jedničku

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: Sím áno, slečna učitelka...budem sa snažit. A vďaka za upozornenie...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....