21 května 2013

Ulitová....


Tulila se ulita,
snad že trochu ulítla
šnekovi ze hřbetu
do tmavého sametu
a tam se stulila
ta bílá ulita.

20 komentářů:

  1. Básnička i fotka na výbornou

    OdpovědětVymazat
  2. Tak trošku jsem hrála se slovíčky

    OdpovědětVymazat
  3. Hezká fotka. Zrovna dnes mi vnučka ukazovala jak si chová šneka v zavařovací sklenici.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda musím říct, že obdivuju Tvoji produktivitu . Chvilku nestíhám číst a takových článků. Ulity taky fotím a moje holky je sbírají. Vždycky koukají, jestli je v ulitě "pan domácí" - prázdných ulit už máme plnou dózu...Ta krátká básnička je moc výstižná a fotečka se mi moc líbí kompozičně a vůbec

    OdpovědětVymazat
  5. [8]: Díky tomu že jsem rozdělila fotky z posledních tří neděl do těch zastavení, mám stále v archívu fotky které mohu uveřejňovat i když mi nové moc nepřibývají. Nebo se objeví náhodná možnost focení jako s těmi kočinami.....šnečích ulit mám taky plný pytlík a někdy je používám třeba na věnec na dveře či na jiné aranžmá.Měla jsem v plánu celý takový věneček, viděla jsem ho v časáku, ale nějak ještě na něj nedošlo....

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Ve sklenici jsem choval pulce....šnek mě nenapadl

    OdpovědětVymazat
  7. to vypadá, že šnečka někdo zblajznul

    OdpovědětVymazat
  8. podľa mna máš naozaj talent! Krásna fotka + minibáseň :)

    OdpovědětVymazat
  9. Básnička se ti skutečně povedla.     A fotečka také.     

    OdpovědětVymazat
  10. [14]:No to ti moc děkuji a vítám tě, i kdyby jen pro jednou .Jestli se ti líbí básnička podívej se do rubriky Povídky a básničky....

    OdpovědětVymazat
  11. +jednoduché a v tom je to hezké.

    OdpovědětVymazat
  12. Čtu název článku a honem, honem, zvědavost se nakopává, koukej ten článek otevřít. Jsem také ulitová, nebo ujetá    ? tvá básnička je ...pohladí, vykouzlí úsměv na (mé)tváři a radost v dušičce. Miluji ulity, jsem na ně vysazená a ani nevím proč. Prostě to tak vzniklo. Ráda je fotim, každý rok jezdím na Rusovou, kde jsou hromady šneků a sbírám ulity (né, fakt z nich nedělám bezdomovce ), jen prázdné. Zrovna jsem si říkala, že se snad užumoudří počasí a zase vyjedu. Fascinují mě a já ani nevím proč.

    OdpovědětVymazat
  13. [18]:Jsem ujetá na kameny, kamínky a kamínečky (teď nemyslím diamanty, i když ty be se náramně hodiy) ale na ty jednoduché z přírody a kdekoli jsem musím si alespoň jeden dovézt domů. A jsem ještě navíc ulítlá i na katalogizaci takže si na každý napíšu místo a datum. Ulitky a ulity sbírám taky , líbí se mi když už jsou takové opravdu vybělené vypadají pak jak z alabastru. Jelikož na zahradě mám šneků dost, je taky přísun zajištěn....

    OdpovědětVymazat
  14. Další krasotinka! Obraz působí něžně, a taky relaxačně. Dá se říct, charismatická fotka.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....